راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرپرست مرکز توسعه فناور‌ی‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از کارخانه فناپ‌تک بازدید کرد

حمید ذوالفقاری، سرپرست مرکز توسعه فناور‌ی‌های راهبردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و هیئت همراه از کارخانه فناپ‌تک در منطقه آزاد اروند بازدید کردند.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه ستادهای توسعه فناوری‌های راهبردی در راستای حمایت از دستیابی کشور به علوم و فناوری‌های راهبردی و اولویت‌دار در حل مسائل اساسی کشور ایجاد شده‌‌اند، گفت: «این مرکز از توسعه و کاربرد علوم و فناوری‌‏های اولویت‏‌دار در طول زنجیره ایده تا خلق ثروت حمایت می‌کند.» او افزود: «این مراکز درصدد ایجاد فضایی مناسب برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه مأموریتی خویش از طریق حمایت از توسعه و تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته هستند.»

در این دیدار حیدر مغنی، مدیرعامل شرکت فناپ‌تک ضمن معرفی توانمندی‌ها و زیرساخت‌های فناپ‌تک به هدف‌گذاری این شرکت برای ارائه راهکارهای حوزه سبک زندگی هوشمند و تبدیل شهر مقاوم خرمشهر به مرکز تولیدات دیجیتال کشور اشاره کرد. حیدر مغنی تمرکز فناپ‌تک بر انتقال فناوری و توسعه آن، تبدیل ایده‌ها و طرح‌های استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیانِ حوزه سخت‌افزارهای دیجیتال به طرح‌های صنعتی، تولیدات الکترونیک و دیجیتال را از حوزه‌های راهبردی فناوری دانست و بر آمادگی، ظرفیت فنی و سرمایه انسانی مناسب فناپ‌تک برای همکاری در توسعه و بومی‌سازی این فناوری‌ها تأکید کرد.

یادآوری می‌شود فناپ‌تک یکی از شرکت‌های پیشگام در تولیدات روزآمد حوزه الکترونیک است و به‌عنوان اولین شرکتی که در ایران به تولید کارت‌خوان بانکی اقدام کرده، شناخته می‌شود. فناپ‌تک در سال جاری پس از افتتاح کارخانه جدید خود دو محصول خوددریافت بانکی رمسان و کنسول اندرویدی پادباکس را روی خط تولید خود برده و محصولات جدیدی نیز به‌زودی به محصولات این شرکت اضافه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.