راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آی‌تی‌ساز به بانک‌های متقاضی، پلتفرم نئوبانک و درگاه احراز هویت می‌دهد / ارائه رایگان در راستای توسعه خدمات دیجیتال

اپراتور آی‌تی‌ساز در راستای توسعه خدمات دیجیتال، با ایجاد سامانه احرازشو پلتفرم نئوبانک و درگاه احراز هویت را به‌صورت رایگان در اختیار بانک‌ها و سازمان‌های متقاضی قرار می‌دهد .

به گزارش روابط عمومی اپراتور دانش‌بنیان آی‌تی‌ساز ، همزمان با افزایش به‌کارگیری  فناوری هوش مصنوعی در ارائه خدمات جدید بانکی در دنیا، بسیاری از شرکت‌ها در حوزه مالی و بانکی اقدام به برخورداری از  پلتفرم نئوبانک به‌صورت اختصاصی و با برند خود کرده‌اند. این اپراتور نیز از طریق سامانه احرازشو، پلتفرم نئوبانک و درگاه احراز هویت را به‌صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

پلتفرم نئوبانک، خدماتی مانند افتتاح انواع حساب بانکی، صدور تضامین، سفته الکترونیکی، دریافت انواع تسهیلات و .. را که تا مدتی قبل نیازمند مراجعه حضوری جهت احراز هویت و امضای فرم‌های مختلف بود را در چند دقیقه امکان‌پذیر کرده است .

در این سال‌ها مشکلات بسیاری به دلیل اختلاف‌نظرهای چندین ساله بانک مرکزی و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وجود داشت و اکنون آی‌تی‌ساز به‌عنوان تنها اپراتور دانش‌بنیان در حوزه خدمات و زیرساخت نئوبانک، سامانه‌ها و انواع زیرساخت‌های اختصاصی نئوبانک را با به‌کارگیری هوش مصنوعی و ترکیب احراز و انطباق هویت در فرایند صدور گواهی امضا الکترونیک فراهم کرده و به‌صورت sdk ویژه اپلیکیشن‌های بانکی در اختیار بانک‌های متقاضی قرار داده است.

قطعاً خرید نمونه مشابه خارجی و حتی ایجاد زیرساخت‌های نئوبانک، برای بانک‌ها و سازمان‌ها مقروم به‌صرفه نیست، برای همین  آی‌تی‌ساز تلاش کرد با کمترین هزینه ممکن زیرساخت‌ها و امکانات یک نئوبانک را ایجاد تا از طریق سامانه احرازشو در اختیار بانک‌ها و شرکت‌های متقاضی قرار دهد.

1 دیدگاه
  1. سیدرضاباقری می‌گوید

    اگربرای راحترانتقال وجه از کارتی به کارت دیگرتوضیح وراهنمای دردسترس باشد خیلی خیلی راحترخوب میشود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.