راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک سپه به دنبال یک سامانه یکپارچه بانکی جدید

sepahقرارداد پياده‌سازي و بهره‌برداري از سامانه یکپارچه بانك سپه با استفاده از نرم افزار جامع بانكي ABIS توسط شركت خدمات انفورماتيك و شركت رايانه خدمات اميد (وابسته به بانك سپه) 31 شهريورماه سال جاري امضا شد.

مدت زمان در نظر گرفته شده براي اجراي اين قرارداد يك سال تعيين شده است. محصول ( Advanced Banking Integrated Services ABIS ) با استفاده از آخرين استانداردهاي روز دنيا در زمينه پلتفرم مستقل، طراحي و پياده سازي شده است. اين محصول داراي معماری بسيار منعطف با قابليت گسترش و دسترس پذيری بالا می‌باشد و معماری آن به گونه‌ای طراحي شده كه وابستگی به فناوري خاصی نداشته و به دور از پيچيدگی‌های ERP با بهره‌گيری از Object Modelهای استاندارد بانكداری در ايران، قادر به توليد محصولات متنوع بانكي در سريع‌ترين زمان ممكن است.

اين قراداد نيز با در نظر گرفتن ويژگی‌های محصول ياد شده و پس از بررسی‌های كارشناسی و برگزاری نشست‌های مديريتی متعدد منعقد گرديد. در پايان نشست مربوط به انعقاد اين قرارداد كه در محل شركت خدمات انفورماتيك برگزار شد؛ مديران ارشد دو طرف، ضمن تأكيد بر عملياتی شدن هر چه سريع‌تر قرارداد، ابراز اميدواري كردند ارائه محصولات متنوع بانكی در بانك سپه، با شتاب بيشتری نسبت به گذشته ادامه يابد.

بانك سپه هفتمين بانك تحت پوشش سرويس‌های جامع شركت خدمات انفورماتيك محسوب می‌شود. اين در حالي است كه پيش از اين، شش بانك شامل بانك‌های ملي، صادرات، توسعه صادرات، صنعت و معدن، دی و آينده از خدمات اين شركت در قالب ارائه سرويس‌های جامع بهره‌مند گرديده‌اند.

منبع: شرکت خدمات انفورماتیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.