راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر باشگاه پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مطرح کرد / برگزاری جشنواره‌ها، راهی برای قدردانی از پذیرندگان وفادار

جشنواره فصلی باشگاه پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد از ابتدای مهرماه آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد. به بهانه برگزاری این جشنواره به سراغ فرزاد فیروزی، مدیر باسابقه باشگاه پذیرندگان رفتیم تا علاوه بر کسب اطلاعات در خصوص باشگاه پذیرندگان پرداخت الکترونیک پاسارگاد، از چند و چون این جشنواره فصلی مطلع شویم.

در ابتدای گفت‌وگو مدیر باشگاه در خصوص هدف از ایجاد باشگاه پذیرندگان پرداخت الکترونیک پاسارگاد گفت: «به‌طور کلی مشتریان هر سازمانی مهم‌ترین سرمایه‌های آن محسوب شده و در صورت نارضایتی ایشان، مجموعه مربوطه حتماً دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیر خواهد شد. این موضوع به‌ویژه در شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات در حوزه پرداخت الکترونیک از اهمیت بالاتری برخوردار است. با توجه به تعداد محدود شرکت‌های دارای مجوز در این حوزه و وجود محدودیت ناشی از الزامات شاپرک در ارائه خدمات به پذیرندگان، توجه و حفظ مشتری از اهمیت دوچندانی برخوردار است.»

فیروزی درباره باشگاه و شرایط ورود به آن گفت: «باشگاه پذیرندگان پرداخت الکترونیک پاسارگاد از سال 1393 به‌منظور شناسایی نیازمندی‌های پذیرندگان در حوزه‌های مختلف و ارائه خدمات موردنظر آنها با هدف ایجاد وفاداری و کسب رضایت پذیرندگان، فعالیت خود را آغاز کرد.»

فیروزی با تأکید بر برگزاری جشنواره به‌عنوان یکی از فعالیت‌های باشگاه پذیرندگان ادامه داد: «با توجه به تجربه قبلی از جشنواره «تراکنش برنده» با ۹۳۰ نفر برنده که از بهمن‌ماه 1399 آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ ادامه داشت و همچنین پیاده‌سازی زیرساخت‌های موردنیاز، تصمیم گرفتیم از مهرماه ۱۴۰۰ با جدول امتیازدهی جدید، باشگاه پذیرندگان و جشنواره‌های فصلی را برگزار کنیم و همچنین بتوانیم با ارائه خدمات متنوع و مورد نظر پذیرندگان ضمن رفع نیازهای ایشان، قدردان وفاداری آنها به شرکت باشیم.»

مدیر باشگاه پذیرندگان پرداخت الکترونیک پاسارگاد در پاسخ به سؤالی در مورد نحوه اطلاع‌رسانی به پذیرندگان درباره امتیازهایشان، تشریح کرد: «کلیه پذیرندگان با نصب نرم‌افزار پذیرندگی سانیار می‌توانند امتیازات کسب‌شده خود را مشاهده کنند. سانیار، نرم‌افزار جامع پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد است که از طریق آن پذیرندگان می‌توانند علاوه بر مدیریت تراکنش‌های انجام‌شده با کارت‌خوان پاسارگاد خود، خدمات ارزش‌افزوده متنوعی نیز از طریق این نرم‌افزار دریافت کنند.»

او ادامه داد: «طبق قوانین باشگاه، امتیازات در این نرم‌افزار، به‌صورت روزانه محاسبه می‌شود، اما با توجه به این نکته که شرط ورود به باشگاه پذیرندگان در هر ماه، کسب حداقل هزار امتیاز است؛ بنابراین امتیازات بیشتر از هزار به‌‌عنوان امتیاز باشگاهی (ستاره) محاسبه شده و قابل استفاده برای پذیرنده است.»

به گفته فیروزی، نحوه امتیازدهی به‌صورت کامل در این سایت توضیح داده شده است. به‌طور مثال اگر پذیرنده‌ای در طول مهرماه، 1500 امتیاز کسب کند، امتیاز باشگاهی (ستاره) این پذیرنده ۵۰۰ امتیاز است. امتیاز باشگاهی هر ماه، قابل انتقال به ماه بعد بوده و تا یک سال اعتبار دارد.

فیروزی در ادامه سخنانش اضافه کرد: «باشگاه پذیرندگان در پایان هر فصل جشنواره فصلی با جوایز متفاوت برگزار می‌کند. هر کدام از پذیرندگان می‌توانند با توجه به امتیازات باشگاهی (ستاره) خود، در قرعه‌کشی یکی از جوایز جشنواره شرکت کنند. در صورت تمایل پذیرنده به حضور در قرعه‌کشی، کافی است با توجه به تعداد ستاره‌های کسب‌شده، نسبت به انتخاب گزینه قرعه‌کشی مورد نظر خود در نرم‌افزار سانیار اقدام و در جشنواره فصلی باشگاه شرکت کند.»

مدیر باشگاه در خصوص راه‌های ارتباطی پذیرندگان گفت: «اطلاعات مورد نیاز پذیرندگان در سایت شرکت و اینستاگرام نرم‌افزار پذیرندگی سانیار قرار دارد و همچنین پذیرندگان محترم می‌توانند از طریق ارسال پیامک به شماره سرخط ۲۰۰۰۲۳۵۰۵ یا تماس با امداد مشتریان به شماره ۲۳۵۰۵-۰۲۱ (که به‌صورت ۲۴×۷ آماده پاسخگویی به سؤالات پذیرندگان محترم در خصوص باشگاه و جشنواره هستند) ارتباط برقرار کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.