راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برندگان جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت معرفی شدند

در آخرین مرحله قرعه‌کشی جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت مورخ 20 و 22 آبان که در بازار سیتی سنتر 1و 2 و درگهان قشم برگزار شد، برندگان خودرو 206 معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، بهروز کبیر و خالد آتشبار در بازار سیتی سنتر 1 و 2 جزیره قشم و بهزاد کفاشی و احمد پراندوخته برندگان جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت در درگهان جزیره قشم هستند. بهروز کبیر از سال 94 تاکنون از دستگاه‌های ایران کیش استفاده می‌کند و در فروشگاه سبلان دارای 5 شعبه است. او اعلام کرده که در واقعی بودن جوایز شکی نداشته است اما فکر نمی‌کرده که خودرو به او برسد. خالد آتشبار صاحب فروشگاه باغ هرمس قشم هم بابیان اینکه در این بازار هشت سال مشغول به فعالیت است و از دستگاه ایران کیش استفاده می‌کند گفت: «از همان ابتدای فعالیت خود، یعنی هجده سال قبل با دستگاه‌های شرکت ایران کیش آشنایی داشته و از آن استفاده می‌کردم.» بهزاد کفاشی  نیز که در درگهان قشم شش سال است با دستگاه‌های ایران کیش تراکنش‌های خرید را انجام می‌دهد. گفتنی است. با توجه به عدم حضور احمد پراندوخته در زمان قرعه‌کشی با او تماس تلفنی گرفته شد.

جشنواره طلایی بانک تجارت و ایران کیش تاکنون در مراکز تجاری استان‌های تهران، البرز، هرمزگان، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان، خراسان رضوی برگزارشده است. در این دوره از جشنواره به خریدارانی که باکارت بانکی خود در طول زمان برگزاری جشنواره در مراکز تجاری منتخب این استان‌ها از طریق پذیرندگانی که دارای پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش متصل به‌حساب‌های بانک تجارت است خرید می‌کردند به‌قیدقرعه ده‌ها کارت هدیه 1.000.000 ريالی و همچنین به پذیرندگان ده‌ها جایزه 5.000.000 ريالی اهدا شد.

شایان ذکر است، در مراسم قرعه‌کشی سیتی سنتر قشم، مریم صادق معاون اداره هماهنگی و پشتيبانی شبكه فروش بانک تجارت، محمد کمال پور مدیریت شعب بانک تجارت در استان هرمزگان، سيد نويد مقدسی مدير توسعه ابزارهای پذيرش و مدير پروژه بانک تجارت، صديقه رضايي كارشناس پروژه بانک تجارت، محمد غفاری، نماینده معاونت مالی و بازرس ویژه مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش و علی‌اکبر چاوشی پورطهران، رئیس دفتر شرکت کارت اعتباری ایران کیش در جزیره قشم، حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.