راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در اجلاس سرآمدان اقتصاد از مدیرعامل گروه بهسازان فردا تقدیر شد

در اجلاس سراسری سرآمدان اقتصاد ایران، از علی حکیم‌جوادی، مدیرعامل گروه بهسازان فردا، در کارگروه فناوری اطلاعات تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی گروه بهسازان فردا،  اجلاس سرآمدان اقتصاد به‌منظور  اعطای جایزه برند ملی و اعتماد ملی، 11 آبان  با مشارکت وزارتخانه‌ها و نهادهای علمی و دانشگاهی در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی با حضور غلامرضا مرحبا، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس؛ علیرضا منادی، ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس؛ سعید خزایی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و پدر علم آینده‌پژوهی و سایر مقامات دولتی و لشکری برگزار شد.

هماهنگی با برنامه اقتصادی دولت سیزدهم مبنی بر افزایش میانگین رشد اقتصادی بدون نفت، جهت‌گیری اقتصادی مبتنی بر منابع و نوآوری، توجه به نخبگان و استفاده از فناوری‌های نوین در راستای بهبود کیفیت و شناسایی حوزه‌های سرمایه‌گذاری و فراهم‌کردن زیرساخت‌ها از اهداف اصلی برگزاری این اجلاس بود.

در ادامه این مراسم، علی حکیم جوادی، مدیرعامل گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا در بخش کارگروه فناوری اطلاعات مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.


نگاهی به فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا


با تأسیس شرکت بهسازان ملت در سال 1373، روند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملت وارد دوره جدیدی از حیات خود شد. اصلی‌ترین ویژگی دوره جدید، شتاب فزاینده توسعه فاوا با رویکردی تخصصی در حوزه‌های مختلف و بهره‌گیری از آن به‌عنوان پیشران در کسب‌وکار بانک است. در این دوره و با رویکرد جدید تا سال 1392 شرکت‌های تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانک ملت به شش شرکت افزایش پیدا کرد و نیاز به ایجاد یک شرکت مادر برای انسجام مدیریتی و تخصصی این شرکت‌ها بیشتر شد و مقدمات تأسیس شرکت مادر تخصصی در حوزه فاوا سال 1392 فراهم و در ابتدای سال 1393 گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا تأسیس شد.

مأموریت اصلی این گروه، توسعه، تأمین، تدارک و ارائه خدمات جامع در حوزه‌های فناوری اطلاعات و فناوری‌های تحول‌آفرین پیشرفته به بانک ملت و سایر متقاضیان است. این شرکت همچنین وظیفه ایجاد هم‌راستایی و هم‌افزایی در میان مجموعه شرکت‌های گروه را بر عهده دارد. توسعه و پشتیبانی سامانه پرداخت الکترونیکی سوخت، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت یا همان ستاد از نمونه‌های موفق اقدامات بهسازان فردا در پروژه‌های ملی است. بهسازان فردا همچنین در آخرین ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی، در میان یکصد شرکت برتر قرار گرفت. شرکت بهسازان ملت، شرکت به‌پرداخت ملت، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی، شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنش، شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق و مرکز نوآوری پل‌وینو مجموعه‌های تابعه گروه بهسازان فردا هستند.

شرکت سرو حامی پارس، شرکت توسعه خدمات الکترونیک آدونیس، شرکت فرابوم کسب‌وکار نوآوری باز، شبکه ققنوس، باشگاه باکس، شرکت اعتماد وثوق‌گستر، صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین و تکسل مجموعه‌هایی هستند که بخشی از سهام آنها متعلق به گروه بهسازان فرداست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.