راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان پرداخت آنلاین اقساط تسهیلات در اپلیکیشن ایوا فراهم شد

امکان پرداخت اقساط تسهیلات بانک ملی ایران به‌صورت آنلاین در سرویس «نشان بانک» اپلیکیشین ایوا فراهم شد. کاربران می‌توانند با انتخاب شماره تسهیلات، شماره حساب‌شان و همچنین وارد کردن مبلغ قسط، بازپرداخت تسهیلات خود از مبلغ 100 هزار ریال تا 20 میلیون ریال را انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، مشتریان بانک ملی ایران با ورود به سرویس «نشان بانک» اپلیکیشین ایوا و انتخاب خدمت «پرداخت اقساط تسهیلات» می‌توانند بدون مراجعه به خودپردازهای این بانک و به‌صورت آنلاین اقساط تسهیلات خود را پرداخت کنند.

کاربران به کمک این سرویس می‌توانند با انتخاب شماره تسهیلات، شماره حساب‌شان و همچنین وارد کردن مبلغ قسط، بازپرداخت تسهیلات خود از مبلغ 100 هزار ریال تا 20 میلیون ریال را انجام دهند و در منوی گزارشات تراکنش، گزارش واریزی اقساط خود شامل وضعیت تراکنش، مبلغ، شماره تسهیلات، تاریخ تراکنش، کد رهگیری و شماره حساب خود را نیز مشاهده کنند. در بخش گزینه جزئیات تسهیلات نیز خلاصه‌ای از وضعیت تسهیلات افراد، شماره قرارداد، شماره حساب، شماره مشتری، مبلغ وصولی، باقی‌مانده وام، میزان جریمه و… قابل مشاهده است.

«نشان بانک» نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران، سرویس جدید اپلیکیشن ایواست که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا در یک فضای دیجیتال، حضور در شعب بانک را تجربه کرده و تمام خدمات مالی و بانکی خود را به‌صورت غیرحضوری و به‌آسانی و سهولت دریافت کرده و مدیریت کنند.

کاربران به‌ کمک این سرویس می‌توانند ثبت امضای الکترونیک، پرداخت تسهیلات، افتتاح حساب، صدور دسته‌چک، دریافت شبا، مشاهده موجودی و دریافت صورت‌حساب، مسدودی کارت، مشاهده آنلاین نرخ ارز و بسیاری از خدمات بانکی دیگر را غیرحضوری و به‌صورت 7×24 (24 ساعته و در تمامی روزهای هفته) در اپلیکیشن ایوا انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.