راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه جدید اپلیکیشن نوبیتکس منتشر شد

نسخه جدید اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس با قابلیت صفحه سود و زیان و اضافه‌شدن اعلام قیمت به‌صورت بتا، منتشر شد.

در نسخه ۳.۵.۰ اپلیکیشن نوبیتکس فضای داشبورد تغییر کرده و دسترسی‌ به قسمت‌های مختلف اپلیکیشن از صفحه اصلی امکان‌پذیر شده است. از طریق این صفحه می‌توان مستقیم به بخش‌های مختلف اپلیکیشن مثل بازارهای مورد علاقه، بخش معرفی دوستان و اخبار نوبیتکس دسترسی داشت.

همچنین، فضای جدیدی برای بخش کیف‌های من طراحی شده که رابط کاربری ساده‌تری دارد و مشاهده فهرست دارایی‌ها، تبدیل موجودی‌های اندک به ریال و مشاهده تاریخچه واریز و برداشت هر رمزارز، بسیار راحت‌تر شده است.

در نسخه‌های قدیمی‌تر اپلیکیشن نوبیتکس، اعلانات بعضاً با مشکلات کمی مواجه بود که در نسخه جدید اپلیکیشن، این ایرادات و سایر مشکلاتی که از سوی کاربران اعلام شده بود، رفع شده است.

کاربران نوبیتکس از این پس می‌توانند در صفحه داشبورد اپلیکیشن؛ در جریان آخرین اطلاعیه‌های این صرافی ارز دیجیتال قرار بگیرید و اگر به راهنمایی نیاز داشتند، در قسمت پایینی منوی داشبورد، پاسخ سؤالات‌شان را پیدا کنند.

برای فعال‌شدن صفحه سود و زیان در اپلیکیشن نوبیتکس، کاربران باید پنل سود و زیان خود را در سایت نوبیتکس فعال کنند. برای این کار باید وارد داشبورد شده، از گزینه کیف‌های من وارد پرتفولیو شود تا از این قسمت، درخواست پنل سود و زیان فعال شود.

به‌منظور به‌روز‌رسانی اپلیکیشن نوبیتکس، کاربران می‌توانند با مراجعه به کافه‌بازار و مایکت، نسخه جدید اپلیکیشن نوبیتکس را نصب کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.