راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش سالانه ۱۴۰۱ سوپراپلیکیشن تاپ منتشر شد / رشد ۴۲درصدی تعداد تراکنش‌‌ها و هفت‌میلیونی شدن تعداد کاربران فعال

گزارش سال ۱۴۰۱ سوپراپلیکیشن تاپ منتشر شد. براساس این گزارش، تعداد کاربران اپلیکیشن تاپ در سال ۱۴۰۱ با جذب نزدیک به دو میلیون کاربر به بیش از هفت میلیون کاربر رسیده است. در سال ۱۴۰۱ به طور متوسط در هر سه ثانیه ۳۰ تراکنش در اپلیکیشن تاپ انجام شده که با بیش از ۴۲ درصد رشد نسبت به سال گذشته، تعداد تراکنش‌ها در سال ۱۴۰۱ به رقم ۲۸۸۵۹۱۵۲۰ رسیده است.

سال ۱۴۰۱ برای سوپراپلیکیشن تاپ، یکی از مهم‌ترین سال‌های فعالیت در حوزه کسب‌وکار آنلاین محسوب می‌شود. به بیان دیگر، ۱۴۰۱ مملو از دستاورد، چالش و دیدگاه‌‌های تازه بود که تجارب حاصل از این سال، اهداف امروز این سوپراپلیکیشن را چندین قدم به نیاز امروز کاربر نزدیک‌تر کرده است. 

سوپراپلیکیشن تاپ به‌تازگی چکیده این سال مهم را در قالب گزارش سالانه منتشر کرده و اطلاعات جالبی از رشد هر یک از خدمات خود در این گزارش گنجانده است.

در این گزارش از دستاوردهای مختلف سوپراپلیکیشن تاپ در حوزه کسب‌وکارهای دیجیتال، نتایج حاصل از خدمات ارائه‌شده و بازخورد آن در میان کاربران، اطلاعات روشنی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

آنچه در گزارش سال ۱۴۰۱ تاپ خواهید خواند، عبارت‌اند از:

  • مسیر پیموده‌‌شده
  • مهم‌ترین چالش‌های تاپ
  • تاپ در سال ۱۴۰۱ در یک نگاه
  • تاپ‌ترین ماه تاپ
  • اکوسیستم سوپراپلیکیشن تاپ
  • زیرساخت تاپ‌کیف
  • خط کسب‌وکار پرداخت
  • خط کسب‌وکار خودرو
  • خط کسب‌وکار خدمات مالی
  • خط کسب‌وکار گردشگری و سبک زندگی
  • خط کسب‌وکار سلامت آنلاین

بیش‌ از ۱۰۰ سرویس فعال در سوپراپلیکیشن تاپ


در حال حاضر بیش‌ از ۱۰۰ سرویس در پنج خط کسب‌وکار مهم در سوپراپلیکیشن تاپ وجود دارد که هرکدام به‌ تنهایی یکی از نیازهای زندگی امروز را مرتفع می‌سازد. در گزارش سالانه ۱۴۰۱ به چگونگی رشد این خدمات پرداخته شده و نمودار چرخه عمر محصول در دسترس است.

حوزه‌های اصلی خدمات تاپ شامل فین‌تک، خودرو، همراه‌بانک، بازار سرمایه، سلامت، بیمه، گردشگری و سبک زندگی است و هر گروه، خود به‌تنهایی می‌تواند با اپلیکیشن‌های فعال در آن حوزه رقابت کند. با توجه به تنوع این خدمات، سوپراپلیکیشن تاپ را می‌توان یکی از اصلی‌ترین مراجع ارائه‌دهنده خدمات پرمصرف دانست.


تاپ با بیش‌ از هفت میلیون کاربر فعال


تنوع خدمات، امنیت و سرعت سرویس‌دهی تاپ باعث شده هم‌اکنون بیش‌ از هفت میلیون کاربر فعال از این خدمات استفاده و نیازهای روزمره خود را با آن برطرف کنند. همچنین بیش‌ از ۱۲ میلیون نفر در این سوپراپلیکیشن حساب کاربری دارند و ثبت‌نام کرده‌اند. این حجم از ورود کاربر باعث‌ شده در سال ۱۴۰۱ کل تراکنش‌های انجام‌شده تا ۴۲ درصد رشد داشته باشد.


بهینه‌سازی فرهنگ استفاده از کیف پول دیجیتالی


یکی از خدمات جذاب سوپراپلیکیشن تاپ، کیف پول دیجیتالی است. این کیف پول می‌‎تواند جایگزین کارت بانکی و وجه نقد شود و امور پرداختی را به فرآیندی راحت‌تر و امن‌‎تر تبدیل کند. تاپ‌کیف با کوتاه‌کردن مراحل فرآیند پرداخت آنلاین، سرعت پردازش را بالا برده تا کابر بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن بدون نیاز به اطلاعات کارت بانکی، به خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشد.

استقبال از این نوع روش پرداخت در سال ۱۴۰۱ بسیار قابل توجه بود؛ به‌ نحوی‌ که مجموع گردش مالی زیرساخت تاپ‌کیف به شش هزار میلیارد ریال و تعداد تراکنش‌های انجام‌شده آن به بیش‌ از ۱۷ میلیون تراکنش می‌رسد.


سرعت و امنیت در خط کسب‌وکار پرداخت


یکی از اصلی‌ترین نیازهای زندگی پرمشغله امروز، پوشش همه امور پرداختی در یک بستر همیشه در دسترس است. تسریع اموری مثل کارت‌به‌کارت، تسویه قبوض، خرید شارژ و بسته اینترنت و… از مزیت‌های یک سوپراپلیکیشن فعال در حوزه فین‌تک به‌ حساب می‌آید. تاپ با ارائه بستری کامل از خدمات این حوزه، تا به‌ امروز توانسته رشد چشمگیری در میزان تراکنش‌های خط کسب‌وکار پرداخت به‌ دست آورد.


یک دستیار ویژه برای دارندگان خودرو


با دانلود و نصب سوپراپلیکیشن تاپ، انواع خدمات مربوط به خودرو در دسترس همگان قرار می‌گیرد. سرویس‌هایی که اصلی‌ترین نیازهای دارندگان خودرو را برطرف کرده و آنها را از نصب دیگر اپلیکیشن‌های مرتبط با خودرو بی‌نیاز می‌کند. استعلام و پرداخت خلافی، پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی، تسویه عوارض سالانه، خرید طرح ترافیک، درخواست کارواش در محل، درخواست تعمیرکار در محل و… از خدمات این حوزه است. 

استقبال از سرویس‌های این خط کسب‌وکار به‌حدی بوده که مجموع تراکنش‌های آن به بیش‌ از ۳۶ میلیون تراکنش می‌رسد.


پوشش اصلی‌ترین خدمات مالی


ارائه خدمات‌ مالی و تأمین اعتبار خرد برای خانواده‌های ایرانی یکی از اولویت‌های اپلیکیشن تاپ محسوب می‌شود. سوپر‌اپلیکیشن تاپ با ایجاد زیرساخت‌های یکپارچه در زمینه فناوری‌های اعطای تسهیلات، خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است که در طول سال ۱۴۰۱ بیش‌ از ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار به کاربران تاپ داده‌ شده است.


سامان‌دهی خدمات در حوزه سلامت آنلاین


سوپراپلیکیشن تاپ توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت آنلاین داشته و در این کسب‌وکار، جمع بزرگی از متخصص‌ها و مراکز پزشکی را جذب کرده تا به‌صورت آنلاین و در کم‌ترین زمان ممکن به کاربران سرویس دهد. از ارزنده‌ترین خدمات خط کسب‌وکار سلامت آنلاین می‌توان به امکان پرداخت اقساطی هزینه‌های بالای پزشکی، عمل‌های جراحی حیاتی یا زیبایی اشاره کرد.

 مشاوره آنلاین روانشناسی و پزشکی، انجام آزمایش در منزل، اعزام پزشک و پرستار به منزل، سرویس نوبت‌دهی برای مراجعه‌ حضوری به مراکز پزشکی و امکان خرید آنلاین دارو و محصولات آرایشی و بهداشتی از داروخانه و فروشگاه‌ها، از دیگر خدمات حوزه سلامت آنلاین در سوپراپلیکیشن تاپ محسوب می‌شود.

در گزارش سالانه ۱۴۰۱ سوپراپلیکیشن تاپ، سعی شده اطلاعات روشنی از چگونگی رشد، برطرف‌سازی چالش‌ها و استقبال کاربران ارائه شود. برای دسترسی کامل به اطلاعات ارائه‌شده در این گزارش، فایل پی‌دی‌اف گزارش سال ۱۴۰۱ را مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.