راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد / همه‌ جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند متصل شدند

چندی پیش سامانه سوخت کشور مورد حمله سایبری قرار گرفت و به‌‌دنبال این حمله، فعالیت جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور در روز سه‌شنبه ۴ آبان‌ماه به‌دلیل اختلالات سیستمی متوقف شد.

به‌دنبال این اختلال و تلاش‌هایی که برای رفع آن انجام شد، بالاخره، روز گذشته، جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از رفع مشکل ایجادشده و بازگشت جایگاه‌های سوخت کشور به حالت اولیه تا پایان روز سه‌شنبه، یازدهم آبان خبر داد.

به گزارش صداوسیما، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از سوخت‌گیری با کارت سوخت در تمام جایگاه‌ها، از پایان وقت روز گذشته خبر داد.

به گفته سالاری از چهار هزار جایگاه سوخت در سراسر کشور سه هزار و ۷۰۰ جایگاه دوباره به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌اند و باقی جایگاه‌ها نیز تا پایان وقت دیروز به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند.

بنا بر سخنان او طرح اتصال جایگاه‌ها به سامانه هوشمند نیز روز سه‌شنبه، ۱۱ آبان‌ماه به پایان رسیده و سوخت‌گیری در تمام جایگاه‌ها با کارت سوخت انجام می‌شود.

طبق آخرین اطلاعیه‌ منتشرشده از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، پس از گذشت هشت روز تلاش و کوشش شبانه‌روزی متخصصان صنعت نفت، به‌ویژه  متخصصان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، از جمله تیم‌های IT، نرم‌افزاری، فنی و عملیاتی و همراهی و پشتیبانی سایر کارکنان این شرکت در ستاد و مناطق ۳۷گانه در سراسر کشور،‌ صد درصد جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین و گازوئیل در سراسر کشور به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل شده و امکان سوخت‌گیری با کارت سوخت و با هر دو نرخ یارانه‌ای و غیریارانه‌ای برای هم‌وطنان عزیز فراهم آمده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.