راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نمایشگاه کار آنلاین استخدام و کارآموزی؛ فرصتی ویژه برای شرکت‌ها

نمایشگاه کار؛ خدمت ویژه‌ پلتفرم استخدام و کارآموزی دانشکار، به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک رزومه دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر ایران است. برندهای برتر با توجه به هزینه‌های استخدام نیروی ماهر، هم از نظر مالی و هم از نظر چالش‌های حین کار تصمیم به جذب نیروهای بااستعداد برای اغلب موقعیت‌های شغلی خود گرفته‌اند. بنابراین جذب این نیروها ارزش بسیار بالایی برای این شرکت‌ها دارد. در همین راستا، ششمین نمایشگاه کار آنلاین استخدام و کارآموزی با هدف تسهیل فرایند استخدام استعدادها از 6 تا 12 آذرماه 1400 برگزار خواهد شد. رسانه راه پرداخت و کارنگ هم به‌عنوان حامی رسانه‌ای در این رویداد حضور دارند.


 مزایای نمایشگاه کار آنلاین


با توجه به شرایط کرونا و محدودیت‌های آن امکان برگزاری نمایشگاه کار به‌صورت حضوری وجود ندارد؛ بنابراین دانشکار تصمیم به برگزاری نمایشگاه کار آنلاین با امکاناتی در حد یک نمایشگاه حضوری گرفته‌ است.

تبلیغات گسترده از طریق کانال‌های ارتباطی مختلف با محوریت آگهی‌های شغلی:

علاوه بر ارسال ایمیل اختصاصی به رزومه‌های فعال در پلتفرم دانشکار بر اساس علاقه‌مندی‌های شغلی، تبلیغات نمایشگاه در کانال‌های مختلف دانشجویان و کارجویان به‌صورت گسترده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تسهیل و افزایش بازدهی فرایند جذب سرمایه انسانی:

دانشکار به‌عنوان یک مجموعه شناخته‌شده در جامعه دانشگاهی می‌تواند در قالب رویدادهایی مثل نمایشگاه کار امکان برقراری ارتباط با استعدادهای برتر را فراهم کند.

کمک به ارتقای برند کارفرمایی:

برند کارفرمایی نشان‌دهنده آن است که افراد جویای شغل، چه احساس و دیدگاهی درباره کار کردن در آن شرکت دارند و چنین تجربه‌ای را چقدر جذاب یا ارزشمند می‌دانند. حضور شما در این رویداد می‌تواند به ارتقای این مورد بسیار کمک کند.

امکان ویژه‌سازی غرفه‌های آنلاین شرکت‌ها با بارگذاری تصاویر، ویدئوها و معرفی افراد:

برای اینکه هر شرکتی بتواند فرهنگ سازمانی خود را به بهترین شکل نمایش دهد، این امکان فراهم شده که هر شرکت غرفه اختصاصی خود را داشته باشد.

امکان گفت‌و‌گوی آنلاین با کارجویان به‌صورت تصویری:

همانند یک نمایشگاه حضوری که کارجویان از غرفه شرکت‌های مختلف بازدید می‌کنند، این امکان فراهم شده که کارشناسان شرکت‌ها بتوانند به‌صورت همزمان با کارجویان به‌صورت تصویری ارتباط برقرار کنند.


نمایشگاه‌های کار از نگاه آمار


دانشکار از سال 1397 تاکنون با هدف کمک به اشتغال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان پنج دوره نمایشگاه کار را به دو شکل آنلاین و حضوری برگزار کرده است. در ادامه این پنج دوره را از نظر آمار بررسی خواهیم کرد.

اولین نمایشگاه کار دانشکار:

بیش از 70 شرکت در قالب بیش از 600 فرصت شغلی در اولین نمایشگاه کار دانشکار با عنوان جشنواره کار ایران که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، حضور داشتند. این دوره آبان‌ماه 1397 برگزار شد. کارجویان بیش از پنج هزار رزومه برای فرصت‌های شغلی این دوره ارسال کردند.

دومین نمایشگاه کار دانشکار:

بیش از 200 شرکت از چهار استان تهران، البرز، یزد و اصفهان با بیش از 1000 فرصت شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشکار با عنوان اولین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام حضور داشتند. برای فرصت‌های شغلی این دوره بیش از 7000 رزومه ارسال شد. این دوره در خردادماه 1398 در بستر پلتفرم دانشکار برگزار شد.

سومین نمایشگاه کار دانشکار:

بیش از 50 شرکت معتبر در قالب بیش از 1000 فرصت شغلی در سومین نمایشگاه کار دانشکار با عنوان دومین جشنواره کار ایران که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، حضور داشتند. تنوع زیاد آگهی‌های شغلی این دوره فرصت بسیار ویژه‌ای برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراهم کرد. به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در تاریخ برگزاری این دوره یعنی اسفندماه 1398 پس از یک روز برگزاری حضوری نمایشگاه، در ادامه به‌صورت آنلاین پیگیری شد. ارسال بیش از 12 هزار رزومه برای آگهی‌های شغلی از جمله آمارهای قابل توجه این دوره بود.

چهارمین نمایشگاه کار دانشکار:

بیش از 300 شرکت از تمامی استان‌ها در چهارمین نمایشگاه کار دانشکار، با عنوان دومین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام، حضور داشتند و بیش از 10 هزار رزومه برای حدود 1500 فرصت شغلی در طول این نمایشگاه ارسال شد.

پنجمین نمایشگاه کار دانشکار:

در پنجمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام که در خردادماه 1400 برگزار شد، برای بیش از 1700 جایگاه شغلی هفت هزار رزومه از سوی کارجویان ارسال شد.

شرکت ها تا پنجم آذرماه برای حضور در ششمین دوره نمایشگاه کار آنلاین استخدام و کارآموزی فرصت دارند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در نمایشگاه می‌توانند با شماره 09102296675 تماس گرفته یا به سایت دانشکار به نشانی daneshkar.net مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.