راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پارسیان برای خبرنگاران دوره‌های آموزش بانکداری می‌گذارد

عضو هیات‌مدیره بانک پارسیان گفت: این بانک در کنار بانک‌های خصوصی دیگر با حضور خود بسیاری از پارادایم‌های نظام بانکی را تغییر داد و با سازمان جدیدی که ایجاد کرد باعث تغییر در بسیاری از روش‌های منسوخ گذشته شد.

محمد فطانت فرد در مراسم تجلیل از خبرنگاران همزمان با سالروز تاسیس بانک پارسیان، تاکید کرد: اصحاب رسانه می‌توانند با نقدهای خود و تحلیل وضعیت اقتصادی و بانکی کشور، در جهت ارتقای سطح خدمات نظام بانکی گام موثری بردارند. وی با بیان این نکته که مدیران بانک‌ها به نقدهای منصفانه و تحلیل‌های کارشناسی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای کشور نیاز دارند، ادامه داد: در عین حال بانک‌ها هم باید فضایی ایجاد کنند که اصحاب رسانه با ادبیات بانکی بیشتر آشنا شوند و یک فضای گفت‌و‌گوی فکری میان آنان و کارشناسان نظام بانکی ایجاد شود.

.

برپایی دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش بانکداری برای خبرنگاران

علی جهانی، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان هم از برپایی دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش بانکداری برای خبرنگاران خبر داد و گفت: پس از پایان این دوره‌ها به خبرنگاران شرکت‌کننده گواهینامه آموزشی اهدا خواهد شد.

وی با بیان این نکته که نقش خبرنگاران در ارتقای سطح آگاهی جامعه بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: اصحاب رسانه‌ها با انعکاس اخبار باعث رشد جامعه به ویژه در حوزه اقتصادی می‌شوند. وی با اشاره به وجود یک مثلث نورانی در جامعه با سه ضلع مردم، روابط عمومی و رسانه‌ها گفت: روابط عمومی و رسانه با همکاری هم گام مهمی را در اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی بر می‌دارند. مرتضی حیدری، عضو شورای‌عالی اطلاع‌رسانی و تبلیغات بانک پارسیان هم در سخنانی به اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح در راستای ارتقای سطح خدمات بانک‌ها به عنوان مهم‌ترین بنگاه‌های اقتصادی فعال در کشور پرداخت و تلاطم‌های ایجاد شده در نظام بانکی در سال‌های اخیر را ناشی از نگاه نادرست به نقش بانک‌ها دانست.

منبع: بانک پارسیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.