راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان خرید بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو در نسخه جدید پی‌پاد فراهم شد

جدیدترین نسخه اپلیکیشن «پی‌پاد؛ کیف پول بانک پاسارگاد» منتشر شد. نسخه جدید اپلیکیشن ضمن بهبود کلی عملکرد در بخش‌های مختلف، امکاناتی مانند خرید بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو را  فراهم کرده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در به‌روزرسانی تازه اپلیکیشن  «پی‌پاد» که با شماره ۴.۰۷.۳۳۹ شناخته می‌شود، امکانات قابل‌توجهی به لیست خدمات پلتفرم موردبحث اضافه‌شده است. سرویس‌هایی مانند امکان خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو. زین پس کاربران با ورود به بخش بیمه در لیست خدمات، می‌توانند به یکی از دو بخش شخص ثالث یا بدنه خودرو وارد شوند و پس از تعیین نوع خودرو، از بین ارائه‌دهندگان بیمه نوع بیمه خود را انتخاب و مراحل دیگر را انجام دهند.

علاوه بر این، بخشی با عنوان بیمه کرونا نیز در این لیست وجود دارد که با ثبت‌نام و خرید از یکی از ارائه‌دهندگان، می‌توان تا حد زیادی هزینه‌های درمان و داروهای کرونا را جبران کرد. در کنار امکانات جدید، مشکلات گزارش‌شده برطرف و عملکرد فنی و ظاهری برنامک نیز بهبودیافته است. نسخه جدید «پی‌پاد» هم‌اکنون از طریق وب‌سایت https://pay-pod.ir/ و تمام مارکت‌های اندرویدی در دسترس است و کاربران پلتفرم iOS نیز می‌توانند از نسخه وب پلتفرم استفاده کنند.

گفتنی است «پی‌پاد» برنامه‌ای کاربردی در حوزه فین‌تک به شمار می‌آید که از طریق آن می‌توان اموری مانند کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت کرایه تاکسی، مدیریت و فروش سهام عدالت، خرید بلیت قطار بین‌شهری، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبض‌ها، و مواردی ازاین‌دست را انجام داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.