راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با حکم رئیس‌جمهور، دهنوی عضو هیئت‌امنای صندوق نوآوری و شکوفایی شد

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور دولت سیزدهم، طی حکمی، سیدمحسن دهنوی را به سمت «عضو حقیقی هیئت‌امنای صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، ابراهیم رئیسی سوم آبان دهنوی نماینده مردم تهران و عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی و ریاست فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان را به‌عنوان عضو هیئت‌امنای صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی کرد.

در حکم رئیس جمهوری خطاب به دهنوی آمده است: «در اجرای بند (۱۰) ماده (۸) اصلاحی اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب ۱۳۹۳/۰۶/۰۲ هیئت‌وزیران، به‌موجب این حکم به‌عنوان عضو هیئت‌امنای صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی و با تشریک مساعی سایر اعضای محترم در راستای دستیابی به رشد و تعالی کشور در اقتصاد دانش‌بنیان، تدوین برنامه‌های ویژه حمایتی برای حوزه‌های نوآوری و فناوری، بومی‌سازی و تجاری‌سازی دانش با حمایت و پشتیبانی از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان مجدانه بکوشید.»

دهنوی در همین راستا در صفحه شخصی توییتر خود نوشت: «از اعتماد آیت‌الله رئیسی متشکرم و در تعیین سیاست‌ها و اولویت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی، سعادت کشور و مردم را نصب‌العین قرار می‌دهم. صندوق نوآوری و شکوفایی باید با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای نوآورانه سهم ⁧‫اقتصاد دانش‌بنیان⁩ از تولید ناخالص ملی را چند برابر کند.»

دهنوی همچنین عضو هیئت‌علمی دانشکده علوم و فناوری زیستی دانشگاه شهید بهشتی و فارغ‌التحصیل ممتاز در هر سه مقطع از دانشگاه صنعتی شریف بوده و معاونت ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را در کارنامه خود داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.