راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

به‌پرداخت ملت، بالاترین سهم تراکنش‌های پرداخت قبوض و خرید شارژ را از آن خود کرد

شرکت به‌پرداخت ملت رتبه نخست کشور در تعداد تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، بنا بر آخرین گزارش منتشرشده از سوی شرکت شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی) در شهریورماه ۱۴۰۰، به‌پرداخت ملت بالاترین سهم تعداد تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ را به خود اختصاص داده است.

این شرکت با کسب سهم ۲۳.۶۲درصدی از تعداد تراکنش‌های پرداخت قبوض و خرید شارژ، بالاترین سهم در میان شرکت‌های پرداخت الکترونیکی را از آن خود کرده است.

بر اساس گزارش‌های دوره‌های قبل، شرکت به‌پرداخت با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند توانسته در یک‌ سال گذشته رشد مستمر و قابل ملاحظه‌ای در کسب سهم بازار این حوزه داشته باشد.

شایان ذکر است بر اساس گزارش اقتصادی شاپرک در شهریورماه امسال، به‌پرداخت ملت با کسب ۲۰.۴۲ درصد از کل تراکنش‌های ثبت‌شده، بالاترین سهم تعداد تراکنش را به خود اختصاص داده و کماکان دارای جایگاه نخست در تعداد تراکنش‌های انجام‌شده در میان شرکت‌های پرداخت الکترونیک است.

علاوه بر این، شرکت به‌پرداخت ملت به لحاظ ارزش مبالغ تراکنش‌ها نیز با کسب سهم ۱۹.۳۶درصدی از کل مبلغ تراکنش‌های انجام‌شده، بالاترین سهم را کسب کرده و همچنان در جایگاه نخست شرکت‌های پرداخت الکترونیک قرار دارد.

1 دیدگاه
  1. باز نشسته می‌گوید

    خدا کند مرده شور شاپرک ببرد برای یک کارت به کارت ساده باید حتما از خانه خارج بشی تا اولین عابر بانک پیدا کنی چرا سایت شاپرک برای ثبت کارت قطع است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.