راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش آذرماه شاپرک نشان می‌دهد / کسب رتبه نخست به‌پرداخت ملت در صنعت پرداخت الکترونیک

شرکت به‌پرداخت ملت در آذرماه سال جاری ضمن حفظ صدرنشینی خود به لحاظ مبلغ تراکنش‌های انجام‌شده، از نظر تعداد تراکنش‌ها نیز به جایگاه نخست PSPهای کشور بازگشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت و به نقل از گزارش شماره نود شرکت شاپرک، این شرکت به پشتوانه برنامه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده، طی پاییز امسال روند صعودی در سهم خود از بازار پرداخت الکترونیک کشور را آغاز کرد و با کسب سهم ۱۹.۵۱درصدی در شاخص سهم تعداد تراکنش‌های انجام‌شده در آذرماه ۱۴۰۱، به صدر بازار صنعت پرداخت الکترونیک بازگشت.

طبق اعلام شرکت شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت‌کارت)، «به‌پرداخت ملت» به لحاظ سهم درصد مبلغی نیز با کسب سهم ۱۹.۹۶درصدی از این بازار و فاصله زیاد از رقبا، جایگاه نخست و بلامنازع خود را در میان شرکت‌های پرداخت حفظ کرد.

همچنین این شرکت با دارا بودن سهم ۵۰.۹۱درصدی از تعداد و سهم ۵۲.۳۱درصدی از مبلغ تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایلی، جایگاه نخست بازار در این حوزه را از آن خود کرده است.

از سوی دیگر، شرکت به‌پرداخت ملت دارای بیشترین سهم تعداد تراکنش سرویس پرداخت قبض و خرید شارژ با کسب سهم ۲۹.۹۹ درصد است.

علاوه بر اینها، به‌پرداخت ملت در آذرماه سال جاری، ‌علاوه بر کسب رتبه نخست، دارای بیشترین مقدار شاخص اثربخشی کارت‌خوان فروشگاهی فعال سیستمی در بین رقبای اصلی بوده، همچنین دارای بیشترین سهم از مبلغ تراکنش‌های سرویس خرید با کسب سهم ۲۰.۶ درصد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.