راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید مدیران به‌پرداخت ملت و یاس ارغوانی از کارخانه فناپ‌تک

مدیران عامل و جمعی از مدیران شرکت به‌پرداخت ملت و شرکت یاس ارغوانی در 25 خردادماه از کارخانه تولید تجهیزات الکترونیکی فناپ‌‌تک در شهرک صنعتی خرمشهر بازدید کردند.

مدیران این دو شرکت ضمن بازدید از خطوط تولید دستگاه‌های کارت‌خوان و محصولات خط دستگاه‌های دیجیتال و حوزه زندگی هوشمند، از سالن تولید کیوسک‌های بانکی، واحد تزریق پلاستیک، خط تولید بوردهای الکترونیکی (SMT) و خط تولید کاغذ حرارتی دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی فناپ‌تک در این برنامه، ابتدا شاهین جوانمردی، قائم‌مقام مدیرعامل و معاون فنی و مهندسی فناپ‌تک ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان توضیحاتی در مورد روند شکل‌گیری و تحولات چند سال اخیر فناپ‌تک، به‌خصوص بعد از افتتاح کارخانه جدید ارائه داد و همچنین روندهای آتی این شرکت، به‌ویژه در حوزه تجهیزات بانکی و پرداختی و محصولات دیجیتال خانگی به‌طور مشروح ارائه شد. او در ادامه، ضمن بیان توضیحاتی در مورد محصولات شرکت؛ راهکارهای بانکی و پرداختی قابل عرضه توسط فناپ‌تک را در حوزه‌های مختلف از جمله مدیریت کانال و مانیتورینگ معرفی و اعلام کرد فناپ‌تک برای ارائه این سرویس‌ها آمادگی کامل دارد.

در بخش دیگری از بازدید، خط تعمیر و نوسازی کارت‌خوان فناپ‌تک مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت. فناپ‌تک در سه سال گذشته بیش از 600 هزار کارت‌خوان را تعمیر، بازسازی و نوسازی کرده و به چرخه پرداخت کشور بازگردانده است. سپس مدیران ارشد شرکت‌های به‌پرداخت ملت و یاس ارغوانی با ورود به بخش تزریق پلاستیک کارخانه، با روش‌های تولید بخش‌های پلاستیکی محصولات آشنا شدند و از نزدیک نحوه تولید و قالب‌گیری قطعات پلاستیکی محصولات فناپ‌تک را مشاهده کردند. گفتنی است بخش کنترل کیفی و تست محصولات کارت‌خوان نیز از جمله بخش‌هایی بود که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

شرکت به‌پرداخت ملت و شرکت یاس ارغوانی، از جمله شرکت‌های بزرگ مجموعه هلدینگ ملت هستند که به‌ترتیب در زمینه ارائه راهکارهای جامع پرداخت الکترونیک و پشتیبانی محصولات پرداختی و بانکی فعالیت می‌کنند. یادآوری می‌شود فناپ‌تک یکی از شرکت‌های پیشگام در تولیدات روزآمد حوزه الکترونیک است و به‌عنوان اولین شرکتی که در ایران اقدام به تولید کارت‌خوان بانکی کرده، شناخته می‌شود.

فناپ‌تک در سال جاری پس از افتتاح کارخانه جدید خود سه محصول جدید خوددریافت بانکی رمسان، کنسول اندرویدی پادباکس و دوربین‌های امنیتی را روی خط تولید خود برده و محصولات جدیدی اعم از مودم‌های اینترنت نیز به‌زودی به محصولات این شرکت اضافه خواهد شد. همچنین این شرکت از سال 1398 به تولید محصول باتری UPS در دامغان مشغول است.

فناپ‌تک قصد دارد با نگاه ایجاد اکوسیستم تولید تجهیزات و محصولات دیجیتال، خرمشهر را به قطب تولید محصولات دیجیتال بدل کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.