راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چاپ سوم کتاب پرطرفدار یک ساتوشی منتشر شد / راهنمای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال

تیراژ چاپ دوم کتاب یک ساتوشی که با حمایت نیک‌اندیش و با مشارکت ارز دیجیتال توسط انتشارات راه پرداخت منتشر شده بود با استقبال کم‌نظیر علاقه‌مندان مواجه شد و به‌سرعت پایان یافت و اکنون چاپ سوم این کتاب در 320 صفحه منتشر شده است. نویسندگان این کتاب، محمد آذرنیوار و نیما ملک‌پور هستند. کتاب یک ساتوشی که یک راهنما برای ورود به دنیای بیت‌کوین، اتریوم و ارزهای دیجیتال برای مبتدی‌‌ها محسوب می‌شود، نگاهی به فناوری بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال نیز داشته است.

در مقدمه این کتاب نوشته شده: به عصر ارزهای دیجیتال و تمرکززدایی سلام کنید. سال‌ها بود که نقش قدرت‌های مرکزی در کنترل و انتشار اطلاعات به سبب ظهور اینترنت کمرنگ شده بود، اما نیاز به جریانی که قدرت حاکم بر پول را از چنگ بانک‌های مرکزی و دولت‌ها دربیاورد نیز احساس می‌شد. معرفی بیت‌کوین در اواخر سال ۲۰۰۸ میلادی آغازگر جریان غیرمتمرکزسازی پول بود که در ادامه مسـیر خود به غیرمتمرکزکردن همه چیز تبدیل شد. فناوری بی‌نظیر مورد استفاده در بیت‌کوین یعنی بلاکچین راه خود را به اغلب صنایع باز کرد و سودای تغییرناپذیری و گاهی اوقات هم شفافیت در سرلوحه اهداف استارتاپ‌ها قرار گرفت.

نمی‌توان منکر آن شد که شکل دنیای ما در سال‌های آینده به‌شدت تحت تأثیر فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال قرار خواهد گرفت و این فناوری در دیجیتالی‌شدن تمامی عناصر زندگی انسان‌ها نقش پررنگی ایفا خواهد کرد. از این رو، اهمیت فعالیت در فضای پیرامون این فناوری که پتانسیل بالایی را برای خلق ارزش در سال‌های آینده دارد، به‌خوبی درک می‌شود. تجربه اولین آشنایی با بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال که بیشتر افراد را به درون یک لانه خرگوش بی‌انتها کشانده نیز اغلب با رشد قیمت‌های نجومی آنها رقم خورده است. کتاب حاضر تلاشی برای راهنمایی افرادی است که تنها در حد شنیدن واژه بیت‌کوین یا دنبال‌کردن قیمت ارزهای دیجیتال با این فناوری آشنا هستند و به‌دنبال شناخت جنبه‌های بیشتر و روش‌های سرمایه‌گذاری در آنها می‌گردند. از کوچک‌ترین واحد پولی بیت‌کوین به پاس خدمات سازنده آن تحت عنوان «ساتوشی» یاد می‌شود.

قیمت اصلی کتاب یک ساتوشی برای چاپ سوم ۱۰۸/۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده که در فروش ویژه می‌توانید این کتاب را ۶۵/۵۰۰ تومان خریداری و در اولین فرصت نیز آن را دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.