راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سهیل یحیی‌زاده، مدیر کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شد

با حکم رئیس فراکسیون راهبردی مجلس، سهیل یحیی‌زاده مدیر کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی شد.

 به نقل از آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، محمدرضا میرتاج‌الدینی، رئیس فراکسیون راهبردی مجلس، طی حکمی سهیل یحیی‌زاده از اعضای کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را به سمت مدیر کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات این فراکسیون منصوب کرد.

هدف از تشکیل این کمیته در فراکسیون راهبردی مجلس، حمایت از توسعه شبکه ملی اطلاعات، توسعه شبکه ثابت و همراه و حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال و توسعه و حمایت از تولیدات مخابراتی داخلی و شبکه اعلام شده است.

قرار است یحیی‌زاده در این فراکسیون، فضای تعاملی بین فعالین بخش و خانه ملت را توسعه دهد.

پیش از این میرتاج الدینی درباره اولویت‌ها و اهداف فراکسیون راهبردی مجلس یازدهم گفته بود: «در فراکسیون می‌خواهیم مسئله‌محور و با برنامه‌ریزی چهارساله نگاهی راهبردی به امور داشته باشیم و اولویت‌های جامعه را با نظر اعضا تعیین کنیم تا مسائل اصلی را به‌طور ویژه در دوره‌ای چهارساله پیش ببریم.»

احیای نگاه کلان و تفکر راهبردی در مجلس، تدوین برنامه راهبردی مجلس یازدهم با اولویت‌بندی مسائل و مشکلات جامعه، هم‌اندیشی و تضارب آرا در مسائل مهم و اساسی کشور و اقدام به موقع نسبت به طرح‌های مهم و سازنده و دوری از روزمرگی غیرمفید در مجلس از جمله اهداف این فراکسیون عنوان شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.