راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی برای برگزاری مؤثرتر یک کنفرانس

دومین نشست هم‌اندیشی دبیرخانه کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با مدیران روابط‌عمومی و آموزش وزارتخانه‌‌ها و سازمان‌های صنعتی و امور زیربنایی اوایل مهرماه برگزار می‌شود.

غلامرضا کاظمی‌دینان، رییس شورای سیاست‌گذاری اولین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، ضمن بیان این مطلب گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توانستیم هم‌اندیشی اول را در یک فضای کارشناسی و با حضور مدیران روابط‌عمومی، آموزش بانک‌ها و بیمه‌ها برگزار کنیم که خوشبختانه بازخوردهای بسیار مثبتی از طرف مدعوین دریافت کردیم و استقبال خوبی از این جلسه به عمل آمد. هم‌اندیشی دوم را اوایل مهرماه با حضور مدیران روابط‌عمومی و آموزش وزارتخانه‌ها و سازمان‌های صنعتی و امور زیربنایی برگزار و پس از آن از نظرات و پیشنهادات ارایه شده در فرآیند برگزاری مؤثرتر کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی استفاده خواهیم کرد.

کاظمی‌دینان تأکید کرد: با توجه به استقبال مدیران روابط‌عمومی‌ و آموزش، از هم‌اندیشی اول بعد از برگزاری کنفرانس نیز جلسات تخصصی را ادامه خواهیم داد تا در همین جلسات کارشناسی، فعالیت‌های مختلفی که فعالان عرصه روابط‌عمومی انجام می‌دهند مورد نقد و ارزیابی قرار گیرد.

گفتنی است، نخستین کنفرانس حرفه‌­ای­‌گرایی در روابط­‌عمومی 29 مهرماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود و ثبت نام متقاضیان از هم‌اکنون توسط دبیرخانه کنفرانس انجام می‌شود. اطلاعات این همایش و نحوه حضور و مشارکت در آن، در سایت دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی قابل دریافت است.

منبع: ستاد خبری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.