راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رئیس هیئت‌مدیره ناواکو: تمرکز بر ارتقای عملکرد و افزایش سهم بازار محصولات و خدمات از اولویت‌های اصلی ناواکو است

غلامرضا داداش‌زاده، رئیس هیئت‌مدیره شرکت ناواکو در سفر به استان آذربایجان غربی با مدیر شعب و معاون مالی و فناوری مدیریت این شرکت نشستی را برگزار کرد. در این دیدار ضمن بررسی عملکرد مدیریت شعب استان آذربایجان غربی برنامه آتی شرکت در این استان مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص وضعیت دستگاه‌های کارت‌خوان و بهبود فعاليت در استان و نيز مشكلات، پيشنهادها و راهكارهای بهبود روند نصب، راه‌اندازی و گسترش ارائه خدمات بانكی از طريق پایانه‌های فروشگاهی بحث و تبادل‌ نظر شد.

به گزارش روابط عمومی ناواکو، در این جلسه، داداش‌زاده از حسن همکاری و تعامل مدیریت با نماینده استانی ناواکو تقدیر کرد و گفت: «با توجه به رویکرد مدیرعامل محترم بانک و تغییراتی که در بدنه شرکت ناواکو ایجاد شده و در حوزه پایانه‌های فروشگاهی و سایر ابزارهای الکترونیکی در شرکت ناواکو برنامه‌های خوبی در حال طراحی و اجراست، شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری خواهیم بود.»

او همچنین به گستردگی رقابت در عرصه خدمات قابل‌ ارائه در حوزه کارت‌خوان‌های فروشگاهی اشاره کرد و افزود: «تمرکز بر ارتقای عملکرد و افزایش سهم بازار محصولات و خدمات ناواکو از اولویت‌های اصلی شرکت است.»

داداش‌زاده بر حمایت از مشتریان مهم و ارائه خدمات ویژه تأکید کرد و گفت: «در خصوص توسعه سامانه‌های ETC و پایانه‌های مرزی ناواکو آمادگی لازم داریم و با توجه به توسعه خدمات و محصولات شرکت می‌توان این خدمت را در پارکینگ‌های استان در چارچوب سامانه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا مورد بهره‌برداری قرار داد.»

به گفته رئیس هیئت‌مدیره ناواکو؛ این شرکت در خصوص نصب، پشتیبانی و خرید دستگاه‌های کارت‌خوان جدید و توسعه فضای رقابتی برنامه دارد و بر همین اساس مقرر شد با توجه به پتانسیل استان در جذب مشتری، برنامه حمایتی خاصی در ناواکو تدوین شود. 

در ادامه ایمانی بخشایش، مدیر شعب استان نیز عنوان کرد: «با توجه به رویکرد بانک در زمینه افزایش درآمدهای کارمزدی، بدون شک دستگاه‌های کارت‌خوان یکی از ابزارهای مهم جهت افزایش درآمدهای کارمزدی است. او با مقایسه سهم بانک مسکن نسبت به سایر بانک‌ها از بازار پایانه‌های فروشگاهی استان گفت: «با عنایت به سهم اندک بانک در این حوزه، در شرایط فعلی امکان رقابت با سایر بانک‌ها میسر نخواهد شد، بنابراین افزایش سهم بازار مستلزم پشتیبانی قوی و افزایش تعداد دستگاه‌های کارت‌خوان مجهز به فناوری‌های روز است.» ایمانی در ادامه تسریع در ارائه خدمات، تسریع در نصب و راه‌اندازی کارت‌خوان‌ها و پرهیز از بوروکراسی اداری را به‌منظور جلب رضایت مشتریان لازم و ضروری خواند.

در این جلسه نقطه‌نظرات و درخواست‌های شعب مبنی بر تخصیص بیشتر دستگاه با هدف پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان به سمع و نظر رئیس هیئت‌مدیره ناواکو رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.