راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه خلافی خودرو را تلفنی دریافت کنیم؟

گرفتن خلافی خودرو به صورت آنلاین یا غیر حضوری چیزی است که خیلی از افراد به دنبال آن هستند و بسیار پرکاربر است. در حالت عادی و مرسوم مالک باید به یکی از مراکز پلیس+10 مراجعه می‌کرد تا خلافی خودرو خود را دریافت کند. اما خوشبختانه دیگر هم دریافت و هم پرداخت آنلاین خلافی امکان پذیر است. چندی پیش در مطلب «چگونه خلافی خودرو را غیر حضوری دریافت و پرداخت کنیم؟» و مطلب «استعلام الکترونیک تخلفات رانندگی و استعلام نمره منفی گواهینامه» چگونگی دریافت و پرداخت آنلاین خلافی را توضیح دادیم. اما اکنون یک خبر خوب دیگر داریم. اکنون می توانید با کمک  شماره تلفن دریافت صورت خلافی خودروها، خلافی خودرو خود را تلفنی دریافت کنید.

.

چگونه خلافی خودرو را تلفنی دریافت کنیم؟

برای دریافت تلفنی خلافی خودرو فقط کافی است از منزل و یا محل کار خود شماره تلفن ۸۸۲۸۸۸۸۸ را بگیرید و از میزان جرائم و تخلفات وسیله نقلیه خود مطلع شوید. برای دریافت تلفنی خلافی خودرو، فقط و فقط به شماره پلاک خودرو خود نیاز دارید. همچنین، در صورت اشغال بودن شماره 88288888، مجددا تلاش کنید.

.

دریافت پیامکی نمره منفی گواهینامه

همچنین رانندگان می‌توانند با ارسال شماره گواهینامه خود به شماره پیامک ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ از نمره منفی و کارنامه رانندگی خود مطلع شوند.

 .

اطلاع از جابه جایی اتومبیل به پارکینگ پلیس از طریق پیامک

از این پس می‌توانید از طریق پیامک با ارسال (اعداد شماره پلاک خودرو) به شماره ۳۰۰۰۵۳۵۳ از جا به جایی خودرو در محل های پارک ممنوع توسط پلیس مطلع شوید.

برای نمونه : شماره پلاک |ایران22|451 د 24| را باید به این شکل بفرستید : 2445122

 .

اطلاع وضعیت راه بین دو شهر خاص از طریق پیامک ( پیام کوتاه SMS )

هموطنان می‌توانند در هر نقطه از کشور با ارسال پیش شماره‌ تلفن شهر مبدا و مقصد، اطلاعات مسیر مورد نظر خود را دریافت کنند.

برای این کار باید ابتدا کد تلفن شهر مبدا و پس از قراردادن فاصله ، کد شهر مقصد را از طریق سرویس پیامک تلفن همراه به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ ارسال کرد ، تا در اسرع وقت مسافت بین دو شهر و آخرین وضعیت مسیر درخواستی از طریق پیام کوتاه اعلام شود.

به طور مثال ، برای دریافت اطلاعات مسیر تهران قزوین ، باید یک پیامک با ساختار ۰۲۸۱ ۰۲۱ به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ ارسال شود.

2 دیدگاه
  1. پروین مرادی می‌گوید

    باعرض سلام …من یک پیرزن ۷۱سال که یک پراید ۸۴دارم وسیله‌ای بخاطر کهولت سن وبخصوص از ۲۸ اسفند ۴۰۰تا ۳۰اردیبشت ۴۰۱ بخاطر زمین خوردن درمنزل مچ وانگشتهای دست چپم خورد وتحت عمل جراحی شدم ودرتاریخ جمعه۲۰ خرداد برای من اس مس جریمه که درتاریخ ۱۹ خردادماه تهران …خ..کلاهدوزان مرا که به هیج وجه نمیتوانم رانندگی کنم جریمه ناحق کردن وبه نزدیکترین پلیس ۱۱۰ باعصا امروز شنبه رفتم که اعتراض کنم گفتن که با ۱۲۰ تماس بگیرم که حدود یک ساعت شماره گرفتم ومشغول بود .،درضمن شماره قبل وشناسایی هم با ریاست اس ومس من جور نمی‌آید ومن پیرزن قادر به رفتن به راهور دروازه شیراز اصفهان که ساکن را ندارم ،،،،،این دویستمین بار است که قبض می‌آید درصورتیکه ماشین همیشه درپارکنیگ است و پرداخت میکنم ولی این قبض شاهکاره که روز پنجشنبه ساعت ۵،!من در تهران وروز جمعه برایم اس مس بیاد ودراصفهان باشم ….شماره پلاک ۷۱د۶۶۲،،۱۳،،،،،،لطفا پیگیری بفرمایید با تشکر پروین مرادی……

    1. پروین مرادی می‌گوید

      لغو جریمه انجام نشده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.