راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

استعلام الکترونیک تخلفات رانندگی و استعلام نمره منفی گواهینامه

22 آذر سال گذشته بود که در به در به دنبال راهی برای دریافت و پرداخت الکترونیک خلافی خودرو می‌گشتیم؛ خوشبختانه توانستیم شیوه‌ای قابل قبول برای دریافت و پرداخت الکترونیک خلافی خودرو پیدا کنیم که این شیوه را به همراه تصاویرش در مطلبی با عنوان «چگونه خلافی خودرو را غیر حضوری دریافت و پرداخت کنیم؟» در راه پرداخت منتشر کردیم. در این شیوه در واقع فرد با ارسال شماره VIN خودرو خود به شماره 110005151 مبلغ خلافی و تعداد آنها را دریافت می‌کرد و چنانچه این کد را با * ارسال می‌کرد، شناسه قبض و شناسه پرداخت برای پرداخت الکترونیک را دریافت می‌کنیم. اما به تازگی رئیس پلیس مرکز اجرائیات راهور ناجا از ایجاد امکان مشاهده میزان خلافی از طریق سایت اینترنتی راهور خبر داد.

استعلام الکترونیک تخلفات رانندگی و استعلام نمره منفی گواهینامه

سرهنگ کرمی اسد گفت: صاحبان خودرو جهت اطلاع از آخرین مبلغ خلافی خودروی خود می توانند به سایت اینترنتی راهور به نشانی www.Rahvar120.ir مراجعه کنند. همچنین می‌توانید از طریق این سایت نمره منفی گواهینامه خود را دریافت کنید.

مشاهده اینترنتی خلافی خودرو

مشاهده اینترنتی نمره منفی گواهینامه

وی در خاتمه نیز به تغییر شماره سامانه پیامکی برای اطلاع از خلافی خودرو اشاره کرد و افزود: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۱۵۱ از دسترس خارج شده و مالکان خودرو از این پس برای اطلاع از میزان خلافی خود می بایست شماره VIN خودرو را به سامانه پیامکی ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ ارسال کنند، البته این سامانه به صورت موقت راه اندازی شده است تا پل ارتباطی ما با مردم قطع نشود.

khodro-khalafi-way2pay-92-06-02

لازم به ذکر است که محتویات این بخش ازسایت راهور برای مشاهده اینترنتی خلافی خودرو آفلاین بوده وبه هیچ وجه به بانک اطلاعاتی پلیس راهورمتصل نمی‌باشدوص در حال حاضر فقط جنبه آزمایشی واطلاع رسانی برای دریافت اینترنتی خلافی خودرو دارد.

محتویات این بخش یک نسخه بروزرسانی شده با تاریخ مندرج، ازسایت اجرائیات پلیس راهورمی‌باشد واین استعلام صرفا جهت آگاهی می‌باشد وقابل استناد بعنوان صورت وضعیت قطعی جرائم وتخلفات معوقه رانندگی نیست.

12 دیدگاه
  1. صارمی می‌گوید

    بهتر است شرح کامل خلافی خصوصا محل خلاف نیز داده شود. اگر دوربین ها خلاف کنند !! به کجا باید شکایت کرد. بنظر میرسد راهنمایی و راننگی راه مناسبی برای کسب درامد پیدا کرده است زیرا هیچ مرجعی برای شکایت از خلاف دوربین ها وجود ندارد . کنترل راهها و رفت وامد با دوربین بسیار کار ارزنده ای است و زحمات پلیس راهنمایی شایان تشکر و قدردانی است اکر پلیس در راهها نباشد متاسفانه رفت و امد با این همه افراد خلافکار غیر ممکن خواهد بود . ولی نوع خلاف و کنترل دوربین ها هم لازم است. ایکاش برای موتور سواران این سرطان های خیابان و پیاده رو هم فکری بکنند.

  2. اکرم جوقه داری می‌گوید

    به چه دلیلی همه سایت های خلافی خودرو بسته شده ؟ آیا به این دلیل نیست که همه مجبور بشن به پلیس + 10 مراجعه کرده و مبلغی را بپردازند تا بتوانند از میزان و علت و محل جریمه ها مطلع بشن ،بنظر من این کار درستی نیست که اینطور در همه چی بروی مردم بسته باشه ، درسته که ما با اس ام اس از میزان جریمه مطلع می شیم ولی آدمهایی مثل من که سعی می کنند تخلف نکنند نمی فهمند کجا و چرا جریمه شدن. سپاسگزارم از زحمات شما عزیزان

    1. رسول قربانی می‌گوید

      روی سایت راهور120 شما میتونید زمان و مکان دقیق جریمه رو هم ببینید

    2. حامد می‌گوید

      چرا.
      چون از طریق سایت هم که اقدام کنی هی میگه متن تصویر رو اشتباه وارد کردی! پیامک هم که بخوای برات ارسال کنن ۳۵۰ تومن اب میخوره

  3. ناشناس می‌گوید

    خسته نباشید گواهینامم ب دلیل شرب خمر ۶ ماه توقیف شده الان شیش ماه تمومه باید ب کجا پیگیر شم برای دریافت مجددش

  4. ناشناس می‌گوید

    اصلا تصویر امنیتی وجود ندارد که در صفحه وارد کنیم

  5. ناشناس می‌گوید

    باسلام خدمت مسئولین نخبه و تصمیم گیرنده راهور
    لطفا” مقوله مدیریت زمان را در حوزه مدیریتی خود حتی المقدور لحاظ فرمایید.
    باتشکر از کلیه زحمتکشان مخلص راهنمایی و رانندگی

  6. ناشناس می‌گوید

    سلام باسلام خدمت زحمتکشان راهور
    جهت گرفتن استعلام نمره منفی وارد سایت میشم ولی متن امنیتی نمایش داده نمیشود لطفا بررسی نمائید ممنون

    1. غریب رضایی می‌گوید

      نمره منفی گواهینامه

      1. داودعسگری می‌گوید

        سلام گواهینامه من ده سال پیش یکساله بود وقتی خواستم تمدید کنم گفتن خلاف کرده ای باید دوباره امتحان ایین نامه بدهی ایا الان من بید دوباره امتحان ایین نامه بدهم؟

  7. مهران می‌گوید

    سلام من از طریق راهور ۱۲۰ خلافیم رو دیدم میخوام پرداخت کنم ۴ تا هستش که فقط ۳ تاشو میتونم پرداخت کنم یکیش علامت × خورده نمیشه انتخاب کنم میشه راهنمایی کنید مچکرم

  8. صادق می‌گوید

    سلام گواهینامم توقیف شده می خوام اطلاع داشته باشم توچه مرحله هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.