راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تمدید خودکار حق اشتراک در نماوا امکان‌پذیر شد

نماوا پلتفرم پخش آنلاین فیلم و سریال، امکان تمدید خودکار اشتراک کاربران را به قابلیت‌های پرداختی خود اضافه کرد تا افراد را از مسائلی مانند قطعی سرویس مصون نگه‌دارد.

به گزارش راه پرداخت، از سال ۱۳۸۱ تا به امروز پرداخت با کارت به دلیل ضعف زیر‌ساخت‌‌های بانکی تنها مدل پرداختی رایج در کشور بوده است. در برخی از موارد مانند تمدید اشتراک، این مدل پرداختی باعث می‌شود افراد هرماه عملیاتی مشابه با ماه گذشته را انجام دهند و با مشکلاتی مانند قطعی سرویس مواجه شوند. یا حتی ممکن است کاربر، موعد پایان اشتراکش را فراموش کند.

در همین راستا نماوا امکان پرداخت الکترونیکی مبتنی بر حساب را با عنوان دایرکت‌دبیت به‌روش‌های تمدید اشتراک خود اضافه کرد؛ در این شیوه پرداخت کاربر یکبار با اطلاعات بانکی خود احراز هویت می‌شود و سپس به نماوا اجازه می‌دهد که ماهانه هزینه اشتراک را از حساب او برداشت کند. البته نوع حساب بانکی فرد باید حقیقی قرض الحسنه پس‌انداز و از بانک‌های آینده، ایران‌زمین، اقتصاد نوین، دی، سرمایه، سامان، سینا، کشاورزی، پست‌بانک، ملت، باشد.

این روش نوین پرداخت هم از قطع ناگهانی اشتراک کاربران جلوگیری می‌کند و هم درآمد پایداری را برای کسب‌وکار ایجاد می‌کند. همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی مالی بهتری داشته باشند.

1 دیدگاه
  1. دوستی می‌گوید

    فقط برای تمدید راه گذاشتید؟!برای لغو هم راهشو بگید دیگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.