راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

وب‌اپلیکیشن تجارت اجتماعی پادرو راه‌اندازی شد / با امکان ایجاد لینک اختصاصی برای فروشگاه

در ادامه مسیر توسعه پلتفرم پادرو، اولین نسخه از وب‌اپلیکیشن تجارت اجتماعی این پلتفرم راه‌اندازی شد و در دسترس کاربران قرار گرفت.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، این نسخه امکانات متنوعی را در اختیار صاحبان کسب‌وکارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهد که به‌طورکلی فرآیند سفارش گذاری، جمع‌آوری بسته و ارسال را تسهیل و ایمن‌سازی می‌کند. این امکانات به شرح زیر هستند:

  • ایجاد لینک اختصاصی برای فروشگاه باهدف سهولت خرید مشتریان؛ برای هر فروشگاه پس از ثبت‌نام در پادرو، یک لینک اختصاصی ایجاد می‌شود و فروشگاه می‌تواند این لینک را در اختیار مشتری‌ها قرار دهد تا آن‌ها خریدی امن‌تر و ساده‌تر داشته باشند.
  • اختصاص درگاه پرداخت به فروشگاه‌ها برای جلوگیری از کلاهبرداری و ارسال فیش‌های تقلبی؛ خریداران پس از واردکردن مشخصات محصول و قیمت توافق شده با خریدار، مستقیماً به درگاه پرداخت هدایت می‌شوند تا مبلغ خرید را به‌صورت مستقیم به‌حساب فروشنده واریز کنند.
  • جمع‌آوری سفارش مشتریان فروشگاه و ارسال بسته‌ها؛ فروشگاه‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توانند از بین پیشنهادهای پادرو، ارزان‌ترین و سریع‌ترین شرکت پستی را انتخاب کنند. پادرو بسته‌ها را از درب منزل یا فروشگاه تحویل می‌گیرد و فرآیند ارسال را انجام می‌دهد.
  • مدیریت سفارش مشتریان فروشگاه با استفاده از وب‌اپلیکیشن پادرو، صاحبان فروشگاه‌ها به لیست سفارش‌ها و وضعیت ارسال دسترسی دارند و می‌توانند ارسال سفارش‌ها را مدیریت کنند.

گفتنی است پلتفرم پادرو در هلدینگ فناپ و بر بستر سرزمین هوشمند پاد توسعه پیداکرده است و به‌عنوان بزرگ‌ترین زیرساخت مدیریت خدمات حمل‌ونقل و لجستیک فناورانه در کشور فعالیت می‌کند.

مشتریان پادرو با توجه به نیازها و توانمندی‌های فنی خود، می‌توانند از طریق API (رابط برنامه‌نویسی کاربردی) یا نسخه‌های گوشی‌های همراه و رایانه پادرو از قابلیت‌های این پلتفرم استفاده کنند. سرزمین هوشمند پاد، طرح پلتفرم جامع و چند سویه گروه مالی پاسارگاد است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکانات گوناگونی را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می­‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد می‌توان ic.pod.ir مراجعه و یا کد QR زیر را  اسکن کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.