راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهار کتاب حوزه بلاکچین دوباره در فروشگاه راه پرداخت موجود شد

چهار کتاب حوزه بلاکچین که پس از فروش به اتمام رسیده و در فروشگاه راه پرداخت موجود نبودند، با توجه به درخواست مخاطبان، دوباره به شکل محدود منتشر شده‌ و قابل خریداری توسط علاقه‌مندان این حوزه هستند.در ادامه به مرور این چهار کتاب می‌پردازیم.


انقلاب بلاکچین


کتاب «انقلاب بلاکچین: چطور فناوری پشت بیت‌کوین، پول کسب‌وکار و جهان را تغییر می‌دهد» نوشته دان تاپ‌اسکات و الکس تاپ‌اسکات با ترجمه مازیار معتمدی است که توسط انتشارات راه پرداخت و با حمایت ققنوس منتشر شده است. این کتاب از برجسته‌ترین کتاب‌هایی است که تا کنون در مورد فناوری بلاکچین منتشر شده است. تاپ‌اسکات‌ها در این کتاب از یک انقلاب سخن می‌گویند؛ انقلابی که به عقیده آنان می‌تواند همه‌چیز را تحت تاثیر قرار دهد؛ هرچند آنان در این کتاب بیشتر روی تحولات اقتصادی و کسب‌وکاری ناشی از فناوری بلاکچین صحبت می‌کنند. این کتاب که ویرایش دوم آن نیز با استقبال مخاطبان مواجه شد، اکنون بنا به درخواست مخاطبان یکبار دیگر این کتاب به تعدادی محدود در فروشگاه راه پرداخت موجود شده است که علاقه‌مندان از طریق این لینک‌ می‌توانند ویرایش دوم این کتاب را خریداری کنند.


نوآوری کسب‌وکار از طریق بلاکچین


کتاب «نوآوری کسب‌وکار از طریق بلاکچین» نوشته وینچنزو مورابیتو و ترجمه حامد حیدری از جمله دیگر کتاب‌هایی که به تعداد محدود در فروشگاه راه پرداخت قرار گرفته است. این کتاب درباره قراردادهای هوشمند، اجماع غیرمتمرکز، بلاکچین، رایانش اعتمادی و اثبات کار / اثبات سهام است. بنابراین قبل از خواندن این کتاب لازم است با مفاهیم اولیه بلاکچین، کریپتوکارنسی و بیت‌کوین آشنا باشید. کتاب را می‌توانید از اینجا خریداری کنید.


کسب‌وکار بلاکچین


کتاب «کسب‌وکار بلاکچین: استفاده از نسل بعدی فناوری اینترنت، از حرف تا عمل» نوشته ویلیام موگایار، ترجمه پیمان رحمانی از جمله سه کتاب خوب و مهمی است که در جهان در زمینه این موضوع منتشر شده و برای اولین‌بار به زبان فارسی منتشر می‌شود. اگر می‌خواهید درباره ابعاد مختلف این فناوری آینده‌ساز بیشتر بدانید، فرصت مطالعه این کتاب را از دست ندهید.


مبانی بلاکچین 


کتاب «مبانی بلاکچین: مقدمه‌ای غیرفنی در 25 گام» نوشته دنیل درشر و ترجمه سیاوش تفضلی از جمله کتاب‌هایی است که با وجود ماهیت فنی بلاکچین، خواندن این کتاب به دانش قبلی در علوم کامپیوتر، ریاضی، برنامه‌نویسی و کرپیتوگرافی نیازی ندارد. با توجه به رویکرد آموزشی آن، این کتاب یک مسیر جامع و آسان برای خودآموزی تمام اجزای بلاکچین و اصول و مفاهیم تکنیکال اساسی آن، پیش روی خواننده می‌گذارد. مخاطب هدف کتاب مبانی بلاکچین همه افرادی هستند که می‌خواهند بدانند فناوری بلاکچین چیست؟ چگونه کار می‌کند و چطور این پتانسیل را دارد که سیستم مالی کنونی دنیا را دگرگون کند؟ این کتاب گام‌به‌گام خواننده را با فناوری بلاکچین آشنا می‌کند. این کتاب را می‌توانید از طریق لینک فروشگاه خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.