راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هلدینگ فناوری نگاه یک‌ساله شد / تقویت بانکداری شرکتی رویکرد اصلی بانک کارآفرین

هلدینگ فناوری نگاه، بازوی فناوری بانک کارآفرین یک‌سالگی خود را جشن گرفت. در مراسمی که به همین مناسبت در روز چهارشنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، همکاران گروه نگاه و مدیران ارشد بانک کارآفرین و شرکت‌های گروه کارآفرین حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فناوری نگاه، در این مراسم محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین، هلدینگ فناوری را پیش‌برنده قطار بانک کارآفرین در عصر جدید بانکداری خواند و گفت: «ما آینده بانک را در نگاه می‌بینیم؛ زیرا نگاه پیشگام برنامه‌های نوآورانه در بانک کارآفرین است.»

مدیرعامل بانک کارآفرین به لزوم رشد همزمان سه مولفه‌ کیفیت خدمات ارائه‌شده به مشتریان، دریافتی کارکنان و سود سهامداران در هر بنگاه اقتصادی اشاره کرد و توسعه پایدار را در گرو رشد متناسب و متعادل این ارکان دانست و گفت: «با تشکیل نگاه، حرکت در مسیر توسعه و تحول بانک در تمام زمینه‌ها چابکی و سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد. او جذب نیروهای متخصص حوزه فناوری اطلاعات را نمونه‌ای از این چابکی و تسهیل فرآیندها دانست.»

در بخش دیگر این مراسم، فرشاد محمد پور معاون امور مالی و مجامع بانک کارآفرین، سخنانی درزمینه‌ چرایی و فلسفه تشکیل هلدینگ فناوری نگاه، شکل تعامل و رابطه بانک کارآفرین با این هلدینگ و اقدامات بانک کارآفرین در راستای تشکیل و تثبیت نگاه بیان کرد. به گفته او، تصمیمات مثبت اخذشده در مورد این هلدینگ، شخص محور نبوده و حاصل مطالعات کارشناسانه است؛ ازاین‌رو پایدار خواهند بود.

در ادامه مراسم، حسین اسلامی مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه، پس از ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله این مجموعه از مهم‌ترین فعالیت صورت گرفته در نگاه سخن گفت و تعریف و تدوین ساختارها و فرایندها، جذب و گسترش سرمایه‌های انسانی، سازمان‌دهی تیم‌های مختلف و رسیدن به هماهنگی کامل بین همه تیم‌ها را از اهم فعالیت‌های نگاه دانست. او تأکید کرد: «برای ما که کارگزار حوزه فناوری بانک کارآفرین هستیم، روزی که بتوانیم تحولات بنیادین فناورنه و دیجیتال را در گروه کارآفرین رقم بزنیم، جشن واقعی ماست.»

کاوه اشتهاردی رئیس هیات مدیره هلدینگ فناوری نگاه، در جشن تولد این هلدینگ ضمن تأکید برجذب نیروهای متخصص ، گفت: «ما در کنار تخصص نسبت به اصل دیگری نیز حساس و هوشیار هستیم، و آن اصل تعهد است. نگاه، نسبت به تمام ذی‌نفعان متعهد است. چه تعهداتی که به مشتریان نهایی دارد، چه تعهد به کارکنان و چه تعهداتش به بانک کارآفرین.»

علیرضا بهمنی مدیرعامل شرکت نگاه بانک، نیز ضمن مروری بر فعالیت‌های این شرکت در سال گذشته، به مأموریت اصلی نگاه بانک که پشتیبانی و ارائه خدمات به بانک کارآفرین است اشاره کرد و از تعریف و پیشرفت برخی پروژه‌های در حال انجام این شرکت در سال 1400 نظیر ارتقای سامانه بانکداری متمرکز و بانکداری الکترونیک، توسعه بانکداری دیجیتال، راه‌اندازی دیتاسنتر پشتیبان و پیاده‌سازی SSO خبر داد.

هادی ابراهیمی مدیرعامل شرکت نگاه پرداخت، ضمن ارائه گزارش دستاوردهای این شرکت در سال گذشته، گفت: « این شرکت در سال جاری ارائه خدمات فناورانه مالی، سرویس‌های پرداختی شخصی‌سازی‌شده و کیف پول الکترونیکی را در دستور کار دارد.» او همچنین به دشواری‌های توسعه بانکداری عمومی برای تقویت بانکداری شرکتی به‌عنوان رویکرد اصلی بانک کارآفرین و شکل‌گیری زیرساخت‌های حوزه پرداخت اشاره کرد.

‎در پایان این مراسم، از حامیان نگاه که در مرحله استقرار این مجموعه همراه و یاری‌رسان این هلدینگ بودند با اهدای لوح تقدیر و تندیس یادبود، تشکر و قدردانی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.