راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل، با حضور ۱۰ تیم استارتاپی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این نوآوردگاه، از اول تا پنجم تیرماه ۱۴۰۰، توسط مجموعه «ایرانسل‌لبز (Irancell Labs)» در «شتاب‌دهنده کهکشان» مرکز نوآوری ایرانسل، واقع در «ایستگاه نوآوری شریف»، به‌صورت نیمه‌حضوری با حضور 10 تیم استارتاپی منتخب برگزار شد.
در این نوآوردگاه تیم‌های استارتاپی شرکت‌کننده، درزمینه خدمات سبک زندگی دیجیتال، سلامت دیجیتال، خدمات مبتنی بر موقعیت، رایانش ابری، بازاریابی دیجیتال و ویدیوی درخواستی (VoD)، شرکت داشته و پس از برگزاری کارگاه‌های مختلف، در روز پایانی نوآوردگاه، ایده‌های خود را در حضور داوران ارائه کردند.
تیم‌های برتر این رویداد، تابستان امسال، در دومین دوره پیش‌شتاب‌دهی و شتاب‌دهیِ شتاب‌دهنده کهکشان، شرکت می‌کنند.
اردیبهشت‌ ماه امسال، نخستین دوره پیش‌شتاب‌دهی شتاب‌دهنده کهکشان مجموعه ایرانسل لبز، که با حضور هشت تیم استارتاپی برگزیده نوآوردگاه اول و دوم مرکز نوآوری ایرانسل و با تمرکز بر «آموزش‌های کاربردی»، «ارزش‌آفرینی» و «رویکرد لین استارتاپ» طی سه ماه برگزار شده بود، پایان یافت.
نخستین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل، از ۱۶ تا ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۹، با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و با شرکت ۱۰ تیم استارتاپی برگزار شده بود. پس از آن، دومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه ۱۳۹۹، توسط مجموعه «ایرانسل‌لبز» در «شتاب‌دهنده کهکشان» مرکز نوآوری ایرانسل، واقع در «ایستگاه نوآوری شریف»، برگزار شده و ۱۲ تیم استارتاپیِ شرکت‌کننده که پس از ثبت‌نام، در ارزیابی اولیه پذیرفته شده بودند، در آن حضور داشتند.
مرکز نوآوری ایرانسل، در قالب مجموعه «ایرانسل لبز» و با هدف فرصت‌آفرینی درزمینه فناوری‌های برتر، به‌منظور خلق ارزش، رفاه انسان‌ها و توسعه سبک زندگی دیجیتال تشکیل شده است.

مجموعه ایرانسل لبز، در سال ۱۳۹۸، با هدف گسترش ارتباط ایرانسل با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور تأسیس شد. مأموریت این مجموعه، انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی درزمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور (اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور) است.

تیم‌های استارت‌آپی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و مطالعه زمینه‌های مورد حمایت، به بخش «مرکز نوآوری ایرانسل» در وب‌سایت ایرانسل لبز به نشانی labs.irancell.ir مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.