راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ناظران مجلس در شورای تعیین سود سپرده‌گذاری و تسهیلات انتخاب شدند

در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی مورخ 31 خرداد، ناظران مجلس شورای اسلامی در شورای تعیین سود سپرده‌گذاری و تسهیلات توسط علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت‌رئیسه مجلس معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، غلامحسین رضوانی نماینده مجلس با ۱۱۷ رأی از کمیسیون برنامه‌وبودجه، سیدکاظم موسوی نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با ۹۸ رأی از کمیسیون اقتصادی و حسن محمدیاری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با ۱۰۱رای، به‌عنوان ناظران مجلس شورای اسلامی در شورای موضوع‌بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ انتخاب شدند.

در بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور آمده است که نرخ سود سپرده‌گذاری و نرخ سود تسهیلات در بانک‌ها بر اساس دستورالعمل شورایی مرکب از وزیر امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه کشور، بانک مرکزی، وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نفت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت علمی و فناوری رئيس جمهور تعیین می‌شود.

همچنین یک نماینده از هر یک از کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات، اقتصادی و اجتماعی به انتخاب مجلس به عنوان ناظر در شورای مذکور حضور پیدا می‌کند.

منبع ایرنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.