راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایرانسل لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری را برای سومین سال پیاپی دریافت کرد

لوح‌تندیس زرین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، برای سومین سال پیاپی، به ایرانسل رسید. ایرانسل تنها اپراتور تلفن همراهی که موفق به دریافت‌ این لوح‌تندیس شده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در قالب اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری، عصر سه‌شنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰، در تالار رسول اکرم(ص) مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن تهران برگزار شد.

در این همایش، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهوری، مجتبی توانگر رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، فاطمه پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره‌وری و جمعی از مدیران کشوری حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

در این مراسم، لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری به بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، اعطا شد که محمدعلی مقدم معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

با اهدای این لوح‌تندیس، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و نخستین ارائه‌دهنده 5G در ایران، به‌عنوان «یکی از پیشگامان عرصه رضایتمندی مشتری در مسیر دستیابی به اهداف ارزشمند اقتصاد مقاومتی و جهش تولید» تقدیر شده است.

ایرانسل در سال ۱۳۹۹ نیز، برای هفتمین سال متوالی، موفق شده بود تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دریافت کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.