راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خرید آنلاین بیمه در ۳ مرحله با اپلیکیشن دیجی‌پی

تا چند سال گذشته، برای خرید بیمه باید از هزاران نفر پرس‌وجو می‌کردیم که کدام شرکت بیمه بهتر است، کدام شرکت پول بیشتری پرداخت می‌کند و کدام بیمه سریع‌تر نسبت به جبران خسارت‌ها اقدام می‌کند؛ بعد هم باید با پوشیدن کفش آهنی، ده‌ها نمایندگی بیمه‌های مختلف بررسی و مقایسه می‌شد تا بالاخره شرکت بیمه و طرح موردنظر پیدا شود.

امروز دیگر نیازی به کفش‌های آهنی و گشت‌وگذارها نیست و می‌توان در کم‌تر از ۱ ساعت علاوه بر پرس‌وجو و گشت‌وگذار، مناسب‌ترین شرکت و طرح بیمه را انتخاب کرد. مراجعه به وب‌سایت نمایندگی‌ها، یا وب‌سایت‌های تخصصی فروش بیمه، و…از راه‌های متعدد مقایسه و خرید بیمه است. در میان راه‌‌های جدید و سریع برای خرید بیمه، دیجی‌پی گزینه مناسبی است؛ که در ادامه به نحوه خرید بیمه از آن پرداخته‌ایم.


خرید بیمه با اپلیکیشن دیجی‌پی


اپلیکیشن دیجی‌پی یک اپلیکیشن کامل و ساده‌ خدمات مالی است. این اپلیکیشن خدمات مختلفی مثل استفاده از کیف پول دیجیتال، کارت‌به‌کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت کرایه تاکسی و کلی چیزهای دیگر را ارائه می‌کند.

این اپلیکیشن خرید بیمه‌های مختلف را برای متقاضیان راحت‌تر و سریع‌تر می‌کند. البته اشخاص خودشان انتخاب می‌کنند چه بیمه‌ای، چه طرحی و کدام شرکت بیمه را می‌خواهند. دیجی‌پی در واقع فقط فرایند انتخاب و خرید را ساده می‌کند.

در اپلیکیشن دیجی‌پی بیمه‌های زیر را می‌توان دید و مقایسه کرد:

  • بیمه شخص ثالث
  • بیمه بدنه
  • بیمه عمر
  • بیمه درمان
  • بیمه مسافرتی
  • بیمه موتورسیکلت
  • بیمه آتش‌سوزی
  • بیمه کرونا

برای نمونه، مراحل خرید بیمه شخص ثالث با اپلیکیشن دیجی‌پی به شرح زیر است:

  1. اپلیکیشن دیجی‌پی را باز کرده، گزینه «بیمه» و بعد هم گزینه «شخص ثالث» را انتخاب می‌کنیم.
  2. از بین گزینه‌های «کاربری خودرو» روی «سواری» کلیک و از بین گزینه‌های «برند خودرو» برند ماشین موردنظر را انتخاب و بعد «مدل خودرو»، مدل ماشین و «سال تولید خودرو» باید انتخاب شود.
  3. در این مرحله از بین بیش از ۱۰ شرکت مختلف با هزینه‌های مختلف و تعهدات گوناگون، شرکت مورد نظر انتخاب و نسبت به ثبت سفارش و پرداخت وجه اقدام می‌شود.

برای خرید بیمه با دیجی‌پی از کجا شروع کنم؟


علاقه‌مندان به راه‌های کم‌هزینه و آسان برای انجام‌ فعالیت‌های مالی روزمره‌، می‌توانند «اپلیکیشن دیجی‌پی» را از استورهای معتبر دانلود و نصب کنند. با انتخاب گزینه بیمه در صفحه اصلی اپلیکیشن دیجی‌پی، هشت بیمه موجود نمایش داده می‌شود؛ بعد هم طبق راهنمایی اپ، با چند کلیک مختصر، طرح بیمه دل‌خواه از شرکت موردنظر خریداری می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.