راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

به بهانه تولد ‌دوسالگی شبکه نوآفرینی پلنت برگزار شد / تجربه‌ حضور یک‌روزه مدیران ارشد صنعت بیمه در کنار استارت‌آپ‌ها

روز دوشنبه 24 خردادماه جمعی از مدیران ارشد و مشاوران مدیرعامل بیمه ایران از پلنت بازدید کردند و با دستاوردهای دوساله این مجموعه آشنا شدند.

هم‌زمان با تولد دوسالگی شبکه نوآفرینی پلنت، به‌عنوان مرکز نوآوری در صنعت بیمه، جمعی از مدیران ارشد فعال در شرکت‌های بیمه‌ای در قالب یک تور ویژه با حضور در پلنت، یک روز حضور و کار در فضای استارت‌آپی را تجربه کردند.

به گزارش روابط عمومی پلنت، با دعوت این مجموعه، شرایط حضور مدیران ارشد شرکت‌های بیمه در سوله سوم کارخانه‌ی نوآوری آزادی فراهم شد تا این افراد ضمن آشنایی با مدل‌های جدید فضای کار به‌صورت اشتراکی؛ با خدمات قابل‌ارائه به صنعت بیمه از سوی استارت‌آپ‌های مستقر در پلنت آشنا شوند.

در این تور یک‌روزه که با حضور تعدادی از مدیران بیمه‌های رازی، دی، تجارت نو و شرکت ذهن چابک برگزار شد، استارت‌آپ‌های مستقر در پلنت به معرفی خدمات خود پرداختند.

پس از برگزاری این برنامه، مدیران ارشد بیمه‌ای ضمن استقرار در فضای کار اشتراکی پلنت در طول روز در کارگاه‌هایی با موضوع نوآوری و توسعه کسب‌و‌کارهای نوین در صنعت بیمه شرکت کردند.

گفتنی است پلنت در ادامه برنامه ویژه تولد دوسالگی خود از کلیه‌ شرکت‌های بیمه دعوت می‌کند تا در قالب یک روز کاری با حضور در پلنت، معاشرت و گفت‌وگو با استارت‌آپ‌ها را تجربه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.