راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نشست مدیران دارا و بیمه سامان برگزار شد / بهره‌مندی بیمه‌شدگان از طرح یارا

در نشست مشترک مدیران شرکت دارا و نمایندگان بیمه سامان، ضمن رونمایی از محصول ارائه‌شده به بیمه سامان توسط دارا و تشریح سایر فعالیت‌های مشترک در حال برنامه‌ریزی، بر ایجاد فضا برای ارائه خدمات دارا نیز تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت دارا، اواخر سال گذشته بود که دارا و بیمه سامان، تفاهم‌نامه همکاری در حوزه فناوری‌های نوین مالی و اعطای مبلغ تخصیصی خرید کالا و خدمات به بیمه‌شدگان را امضا کردند. بر اساس این تفاهم‌نامه، دارا شبکه پذیرندگی و مدل‌های مالی خود را در اختیار بیمه سامان قرار خواهد داد و مزایای جدیدی را به بیمه‌های صادرشده توسط این شرکت بیمه معتبر و شناخته‌شده اضافه خواهد کرد.

در همین رابطه مدیران دارا، نشستی با تعدادی از مدیران و نمایندگان بیمه سامان، در شرکت دارا برگزار کردند. در این نشست نوید رجایی پور هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل دارا، با تأکید بر اینکه تعاملات دوطرفه با بیمه سامان می‌تواند آینده روشنی از همکاری‌های مشترک را ترسیم کند، تأکید کرد: «تفاهم‌نامه‌ای با موضوع همکاری مشترک در حوزه تخصیص اعتبارات خرید به بیمه‌گذاران و نمایندگی‌های بیمه سامان در شبکه فروشگاهی دارا، توسعه همکاری و تعامل در تعریف بیمه‌نامه‌های اعتباری و ارائه خدمات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و مشاوره‌ای باهدف تسهیل مبادله اطلاعات و طراحی مدل‌های مالی، بین «دارا» و «بیمه سامان»، به امضا رسیده که اهمیت این جلسات را بیشتر می‌کند.»

او بابیان اینکه یکی از محصولاتی که قرار است بیمه‌شدگان بیمه سامان از تسهیلات آن بهره‌مند شوند طرح یارا است، خاطرنشان کرد: «طرح یارا، مبلغ تخصیصی خرید کالا و خدمات به‌صورت کوتاه‌مدت بدون سود و کارمزد است و با درخواست کاربر، یاراکارت در اختیار او قرار می‌گیرد. کاربر بااعتبار تخصیص داده‌شده، می‌تواند در شبکه پذیرندگی معرفی‌شده خرید کرده و طی مدتی مشخص، مبلغ تخصیصی مصرف‌شده را با دارا تسویه کند.»

سید حسین خاتمی معاون طراحی و مهندسی محصول و عضو هیات مدیره نیز ضمن با تأکید بر اینکه با ارائه این محصول و جلساتی که با بیمه سامان داشتیم در کمترین زمان ممکن، این تفاهم انجام‌شده و امروز در خدمت شما هستیم، گفت: «یکی از اقداماتی که بر اساس تفاهم‌نامه بین دارا و بیمه سامان محقق خواهد شد خدماتی در قالب وام و تسهیلات خرید است که به‌صورت فردی به بیمه‌شدگان سامان تعلق می‌گیرد.»

علیرضا صدیقی مسئول تأمین مالی دارا نیز به ارائه گزارشی از آمار بیمه‌های صادرشده و اندوخته‌های موجود پرداخت و درباره مدل مالی طرح یارا به نمایندگان بیمه سامان، توضیحاتی را ارائه کرد.

در پایان این نشست کامبیز رستگار مدیرکل فروش دارا نیز به سؤالات نمایندگان بیمه سامان درخصوص مزایای طرح یارا، تعداد پذیرندگان و بازپرداخت تسهیلات بیمه‌شدگان پاسخ داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.