راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجمع شرکت سرمایه‌گذاری بانک کارآفرین برگزار شد / تقسیم سود ۷۰ ریالی به سهامداران

جعفر نائیج حقیقی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری بانک کارآفرین، در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت با ارائه گزارش عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۹ از تقسیم سود ۷۰ ریالی برای هر سهم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری بانک کارآفرین با حضور اعضای هیات مدیره ، حسابرس مستقل و بازرس قانونی نمایندگان سهامداران عمده و سازمان بورس برگزار شد.

پس از قرائت دستور جلسه مجمع و ارائه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، نائیج حقیقی گزارش وضعیت عملکرد یک‌ساله شرکت سرمایه‌گذاری بانک کارآفرین را تشریح کرد. او در گزارش خود از ورود صنایع جدید به بخش‌های سرمایه‌گذاری که باعث افزایش سرمایه‌گذاری‌های انجام شده از یک هزار میلیارد ریال به ۳ هزار میلیارد ریال شده است، خبر داد.

حقیقی همچنین درباره رشد حاصل‌شده در بخش پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های بورسی و فرابورسی شرکت تا پایان اسفندماه سال ۱۳۹۹ گفت: «این میزان در پایان سال ۱۳۹۸ ، مبلغ ۳۵۹ میلیارد ریال بوده که در پایان سال ۹۹ به ٢/٢١٦ میلیارد ریال رسید. این اعداد در بخش پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های غیر بورسی شرکت نیز از ۷۳۵ میلیارد ریال رسیده است.»

او در خصوص عملکرد مالی و عملیاتی شرکت نیز گفت: «میزان سود خالص شرکت در مقایسه با سال پیش رشد ١/٦٤٩ درصدی را شاهد بوده است.»

حقیقی در پایان صحبت‌هایش از تحقق ۴۶ درصدی بودجه شرکت در سال ۹۹ خبر داد و با اشاره به عملکرد معاونت‌های مختلف این شرکت در سال ۹۹، تکمیل ۲۷ پروژه در دست اجرای این شرکت را از برنامه‌های آینده شرکت خواند.

بعد از استماع گزارش حسابرس مستقل، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ٣٠ اسفند ۹۹ به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید. تصمیم‌گیری درخصوص تقسیم سود نقدی سال مالی ۱۳۹۹، دستور بعدی جلسه مجمع بود که مقرر شد سود نقدی ۷۰ ریالی به ازای هر سهم میان سهام‌داران شرکت، تقسیم شود.

در این مجمع موسسه حسابرسی  تدوین و همکاران به‌عنوان حسابرس و بازرس قانونی و بازرس قانونی اصلی، و موسسه حسابرسان رهیافت و همکاران به‌عنوان بازرس علی‌البدل شرکت برای سال مالی ۱۴۰۰ و همچنین روزنامه دنیای اقتصاد به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت به مدت یک‌سال انتخاب شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.