راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور یوآیدی در سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از تاریخ 18 تا 21 خرداد ماه 1400 از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر با حضور یوآیدی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. از علاقه‌مندان به این حوزه جهت بازدید از غرفه یوآیدی دعوت به عمل می‌آید.

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه هر ساله با مشارکت بالای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان، به عنوان بزرگترین رویداد ایران در این زمینه برگزار شده و شرکت‌ها و متخصصان این حوزه، دستاوردهای خود را در معرض بازدید عموم قرار می‌دهند. هدف از برگزاری این نمایشگاه، آشنایی شرکت‌های ایرانی با آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه بورس، بانک بیمه و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی، آشنایی بیشتر مدیران تاثیرگذار کشور با تأثیر امنیت در فعالیت‌های حوزه بورس، بانک و بیمه و ایجاد همکاری فعالان این حوزه با یکدیگر است.

راهکار احراز هویت یوآیدی به عنوان اولین سرویس احراز هویت دیجیتال در کشور، فرایند احراز هویت سجام جهت دریافت کد بورسی و احراز هویت ثنا را با سرعت و دقتی بسیار بالا انجام می‌دهد. یوآیدی این فرایند را با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی مانند یادگیری عمیق و تشخیص زنده بودن چهره کاربر انجام می‌دهد. دقت و سرعت بسیار بالای یوآیدی در احراز هویت کاربر این توانایی را به وجود می‌آورد تا با احراز هویت کاربران امنیت و تجربه کاربری را افزایش دهد.

سرویس احراز هویت دیجیتال یوآیدی، علاقه‌مندان به حوزه eKYC و بورس، بانک و بیمه را از تاریخ 18 تا 21 خرداد 1400 و از ساعت 10 الی 18 به حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه دعوت می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.