راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهارمین رویداد بین‌المللی «تهران هوشمند» به صورت مجازی، تیرماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد

چهارمین رویداد بین‌المللی تهران هوشمند، با شعار «تحول دیجیتال، خدمات دیجیتال» و با تمرکز بر شهرهای هوشمند در دوران کرونا و پساکرونا به صورت مجازی و طی روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، چهارمین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند، روز چهاردهم تیرماه افتتاح و با توجه به همه‌‌گیری بیماری کرونا، به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ارج نهادن به سلامتی علاقمندان و شرکت‌کنندگان، به‌صورت مجازی، برگزار خواهد شد.

این رویداد شامل سخنرانی چهره‌ها و مدیران ارشد، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها، تاک‌شو و به همراه برنامه‌های جانبی دیگرخواهد بود و به صورت آنلاین از طریق سایت مرکز تهران هوشمند به نشانی smart.tehran.ir در دسترس علاقمندان خواهد بود. نشست‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی این رویداد با حضور فعالان و بازیگران اصلی شهر هوشمند در تهران، سایر مراکز استانی کشور و شهرهای پیشروی دنیا در این زمینه، برگزار شده و همچنین چهره‌های شاخص داخلی و بین‌المللی در حوزه مدیریت شهری و فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان سخنران در این رویداد حضور خواهند داشت.

تا کنون سه دوره از رویداد «تهران هوشمند» از سال ۹۶ برگزار شده و نقش بسیاری در تعامل شهرداری با سایر نهادهای خارجی، دولتی و خصوصی، زیست‌بوم نوآوری و فناوری و توسعه برنامه تهران هوشمند و استفاده از تجربیات جهانی داشته است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چهارمین رویداد تهران هوشمند می‌توانند به سایت مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند و شبکه‌های اجتماعی آن به نشانی @smartehran مراجعه کنند.

منبع روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.