راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شهرام شکوهی: ترجیح می‌د‌هم به جای پول نقد با کارت خرید کنم

شهرام شکوهی، خواننده محبوبی است که در دو سال اخیر حسابی جایش را در دل مردم ایران باز کرده است و دیگر یکی از شناخته شده‌ترین خواننده‌های داخل کشورمان است. چندی پیش به سراغش رفتیم و مصاحبه کوتاهی  با وی در خصوص تاثیر بانکداری و پرداخت الکترونیک بر زندگی‌اش داشتیم. شکوهی معمولا کارهایی مثل انتقال پول به حساب دیگران، خرید و … را الکترونیکی انجام می‌دهد و از خدمات بانکداری الکترونیک در ایران راضی است.

شکوهی در خصوص استفاده‌هایش از بانکداری الکترونیک و پرداخت الکترونیک گفت: «غیر از بحث چک که مجبورم به شعب بانک‌ها مراجعه کنم تقریبا همه کارهایم را از طریق بانکداری الکترونیک انجام می‌دهم. برای مثال کارهایی مثل انتقال پول به حساب دیگران، پرداخت اقساط یا خریدهای الکترونیک که خیلی هم خوب و کارگشا هستند.

از شکوهی درباره رضایتش از خدمات بانکداری الکترونیک در کشور پرسیدیم. در جواب گفت: «بله، راضی‌ام. نسبت به زمانی که شروع شده و امکاناتی که در اختیار می‌گذارد خوب است. گاهی اوقات هم شتاب قطع است یا سرعت اینترنت پایین است اما معمولا کارا بوده است. به همین خاطر خیلی کم به بانک می‌روم.»

شکوهی در جواب به این سوال که بیشتر از کارت بانکی برای پرداخت خریدهایش استفاده می‌کند  یا ترجیح می‌دهد از دستگاه خودپرداز پول نقد برداشت کند، گفت: «از دستگاه خودپرداز پول نقد خیلی کم برمی‌دارم و بیشتر از کارت استفاده می‌کنم. چون اکثرفروشگاه‌ها کارتخوان دارند و احتیاجی به حمل پول نقد نیست. تاکسی هم که سوار نمی‌شوم که به پول نقد خیلی نیاز داشته باشم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.