راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانکداری و پرداخت الکترونیک در زندگی حسن ریوندی

حسن ریوندی مجری و طنزپردازی است که این روزها خیلی‌ها او را می‌شناسند و تا نامش را می‌شنوند لبخندی بر لب می‌زنند. چندی پیش، مصاحبه کوتاهی با او داشتیم و از او کمی در مورد استفاده‌هایش از بانکداری الکترونیک پرسیدیم.

ریوندی در خصوص استفاده‌‍اش از بانکداری الکترونیک و پرداخت الکترونیک گفت: «برای جابجایی پول‌هایی که مبالغشان زیاد است استفاده می‌کنم. من زمانی از بانکداری الکترونیک استفاده می‌کنم که مراجعه‌ام به شعبه نیاز نیست و معمولا شماره شبا به دوستانم می‌دهم و پولی که از طریق خودپرداز نمی‌شود انتقال داد را اینترنتی با شماره شبا برایم انتقال می‌دهند. این سیستم که راه افتاد من خیلی خوشحال شدم و تبریک گفتم به کسانی که این سیستم خیلی ارزشمند را راه‌اندازی کردند و کمکی کردند به هموطنانمان تا اینقدر در صف بانک‌ها معطل نشوند.

از ریوندی پرسدیدم بیشتر از دستگاه خودپرداز پول نقد برداشت می‌کند یا این که با کارت از فروشگاه خرید می‌کند؟ در جواب گفت: «بیشتر با کارت خرید می‌کنم ولی بالاخره گاهی لازم است که از دستگاه خودپرداز استفاده کرد تا مقداری پول خرد در جیب باشد. اما در مجموع کارهای بانکداری الکترونیک کمک شایانی به همه کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.