راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پانزدهمین رویداد فیناپ با موضوع اینشورتک ۲۰ خردادماه برگزار خواهد شد

پانزدهمین رویداد فیناپ با موضوع اینشورتک و با حضور مدیران و متخصصان صنعت بیمه و فناوری اطلاعات ۲۰ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

اولین رویداد فیناپ در سال ۱۴۰۰ و پانزدهمین رویداد آن، با موضوع فناوری‌های حوزه بیمه برگزار می‌شود. این رویداد به موضوعاتی همچون چالش استارت‌آپ‌های بیمه با شرکت‌های بیمه و رگولاتور، سرمایه‌گذاری در حوزه اینشورتک، مشتری‌مداری در فضای اینشورتک و دیجیتال، برندینگ دیجیتال در ایران و تجربیات جهانی در رابطه با اینشورتک می‌پردازد.


چرا اینشورتک؟


اینشورتک که موضوع پانزدهمین رویداد فیناپ است به استفاده از فناوری‌های نوین برای کاهش ریسک و افزایش کارایی در صنعت بیمه اشاره دارد. اینشورتک باعث ارتقای سهولت در صنعت بیمه شده و کمک می‌کند تا محصولات و خدمات بیمه در دسترس همگان قرار گیرد و باعث صرفه‌جویی در فرآیندهای سنتی خرید بیمه می‌شود. از این‌رو آشنایی بیشتر با مفهوم اینشورتک، بازیگران آن و چالش‌های این حوزه، موضوعی مهم برای علاقه‌مندان، مدیران و متخصصان صنعت بیمه است.

این رویداد پنج‌شنبه ۲۰ خرداد‌ماه ۱۴۰۰ به‌صورت هیبرید (پخش زنده همراه با حضور تعداد محدود مهمان) برگزار خواهد شد و پنجمین تجربه تیم فیناپ در برگزاری رویداد آنلاین است که این‌بار با همکاری بیمیتو و ازکی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد و در مرکز نوآفرینی پلنت ضبط و به‌صورت مستقیم از طریق آپارات از ساعت ۱۳ تا ۱۸ برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند سؤالات و نظراتشان را با هشتگ Finupevent در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

در این رویداد متخصصان و صاحب‌نظرانی همچون ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، غلامرضا تاجگردون، مدیرعامل بیمه سرمد، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون، حمیدرضا نورعلی­زاده، جانشین مدیرعامل در تحول دیجیتال شرکت بیمه سامان، تیم لطیف، رئیس هیئت‌مدیره بیمیتو و ازکی، حسین حسینی، قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا، حامد شیدائیان، سرپرست مدیریت کسب‌و‌کارهای نوین بیمه تجارت نو، علیرضا ماهیار، مشاور حوزه فناوری و نوآوری، مهدی صارمی، بنیان‌گذار استارت‌آپ لیتیوم، حامد ولی پوری، مدیرعامل بیمیتو و ازکی، محمود کریمی، مدیرعامل مرکز نوآفرینی پلنت، مهدی ایمانی‌مهر، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات خبره، حامد عابدینی، معاون نوآوری و برنامه‌ریزی بیمه البرز و رسول قربانی، سردبیر راه پرداخت حضور دارند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به این لینک مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.