راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین رویداد «پیوند» در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد / تقدیر از طرح‌های منتخب حوزه فناوری نوین ساختمان در رویداد پراپ‌تک

اولین رویداد «پیوند» به منظور بهم‌رسانی صاحبان ایده‌های استارت‌آپی در اولین مراحل شکل‌گیری ایده و شتابدهنده‌های دانش بنیان در حوزه‌های صنعت ساختمان (رویداد پراپ‌تک) و جلبک، با حضور منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن و علی وحدت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

در حاشیه این رویداد، وزیر علوم و تحقیقات و فناوری و همچنین مدیرعامل بانک مسکن و مدیرعامل شرکت ناواکو از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه رویداد پیوند بازدید کردند و همچنین در حضورمدیرعامل بانک مسکن از طرح‌‌های منتخب کمیته داوری این رویداد از جمله طرح توسعه سرزمین پارس ماهو، پرینتر هوشمند سه‌بعدی خانه، تولید مصالح بتنی از ریجکت زباله با اعطای لوحی تقدیر شد.

در مراسم رونمایی از سلسله رویدادهای پیوند، معرفی استارت‌آپ‌های حوزه زیستی و مسکن که به صورت مجازی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، قراردادهای تولید میان شتابدهنده‌ها و تیم‌های فناور به امضا رسید.

رویداد «پیوند» به این منظور شکل گرفته است که ایده‌پردازان و استارت‌آپ‌هایی که هنوز به مرحله MVP نرسیده‌اند، طی فراخوانی شناسایی شده و آماده ارائه به شتاب‌دهنده‌ها می‌شوند. صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در راستای کمک به تحقق و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تکمیل زنجیره ایده تا بازار و تجاری‌سازی نوآوری‌ها، دستاوردهای پژوهشی و اختراعات و کاربردی کردن دانش از فعالیت شتابدهی ایده‌های فناورانه حمایت می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.