راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خرید اینترنتی با «کتاب کارت» فعال شد

بهمن حاجی‌پور رئیس مرکز نشر دانشگاهی گفت: خرید اینترنتی با «کتاب کارت» طرحی است که با همکاری مرکز نشر دانشگاهی و بانک پاسارگاد برای تسهیل دسترسی دانشجویان و اهالی کتاب طراحی شده است و در تلاشیم کتاب‌های سایر ناشران را بویژه با اولویت ناشران دانشگاهی، تجمیع کنیم تا در سراسر کشور علاقه‌مندان بدون دغدغه بعد مسافت، عدم دسترسی به مرکز و تهران به راحتی بتوانند هر کتابی را که نیاز دارند در اختیار داشته باشند.

وی درباره نحوه تهیه «کتاب کارت» تصریح کرد: علاقه مندان وارد وب سایت مرکز نشر دانشگاهی شده، سپس برای ثبت نام «کتاب کارت» اقدام می‌کنند، مبلغ کتاب کارت 3000 تومان است، با اخذ این کارت هر فرد می‌تواند دائما از مزایای این کارت برای خرید کتاب استفاده کند.

ویژگی مهم «کتاب کارت» این است که اولا به لحاظ زمانی بازه زمانی مشخصی ندارد، فرد می‌تواند مرتب کارت را شارژ کرده و مورد استفاده قرار دهد، همچنین این کارت عضو شبکه شتاب هم است. رونمایی از «کتاب کارت» در 17 اردیبهشت 92 در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صورت گرفت، اما زیر ساخت‌ها از طرف بانک با مشکلاتی مواجه شد ولی این مشکلات برطرف شد و کتاب کارت هم اکنون فعالیت خود را آغاز کرده است.

منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.