راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دارا و صندوق بازنشستگی شهرداری تهران تفاهم‌نامه امضا کردند / کارمندان و بازنشستگان شهرداری تهران از امکانات یاراکارت بهره‌مند می‌شوند

با امضای تفاهم‌نامه میان شرکت دارا و صندوق بازنشستگی شهرداری تهران، کارمندان و بازنشستگان این صندوق می‌توانند از اعتبار یارا و مزایای آن استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی دارا، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت دارا و صندوق بازنشستگی شهرداری تهران به امضا رسید. بر اساس این تفاهم‌نامه، کلیه کارمندان و بازنشستگان صندوق بازنشستگی شهرداری تهران می‌توانند از خدماتی که برای کاربران توسط پذیرندگان، به‌منظور خرید مدت‌دار کالا و خدمات پیش‌بینی شده، در قالب طرح اعتباری یارا، استفاده کنند.

طبق این تفاهم‌نامه، دارا ماهانه مبالغ مشخصی را در قالب یاراکارت به کارمندان و بازنشستگان متقاضی، تخصیص می‌دهد و در صورت استفاده کاربران از آن، مبلغ استفاده شده تسویه و مجدداً برای ماه بعد شارژ می‌شود که این فرآیند از طریق موبایل کارت یارا قابل مشاهده است.

کاربران صندوق بازنشستگی شهرداری تهران می‌توانند پس از درخواست از سازمان مربوطه و دریافت یاراکارت خود، با مراجعه به سایت یا موبایل کارت، لیست پذیرندگان و ارائه‌دهندگان کالا و خدمات را مشاهده کرده و نسبت به رفع نیاز خود اقدام کنند. افزایش قدرت خرید کاربران در ماه، کاهش فشار مالی بر سازمان و از بین رفتن تنش‌های مالی ناشی از درخواست مساعده در سازمان‌ها، از مهم‌ترین مزایایی است که در طرح اعتباری یارا به آن توجه شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.