راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از محصول جدید دارا / افزایش قدرت خرید کارمندان و کاهش فشار مالی بر سازمان‌ها با طرح «یارا»

صفورا اسماعیلی مدیر محصول شرکت دارا، با اعلام خبر رونمایی از جدیدترین محصول این شرکت تحت عنوان طرح یارا گفت: «افزایش قدرت خرید کارمندان در ماه، کاهش فشار مالی بر سازمان و از بین رفتن تنش‌های مالی ناشی از درخواست مساعده در سازمان‌ها، از مهم‌ترین مزایای این طرح محسوب می‌شود.»

به گزارش روابط عمومی دارا، مخارج ناگهانی، پیچیدگی‌های اداری و نبود نقدینگی کافی باعث شده تا روند درخواست مساعده برای کارمندان و پرداخت برای سازمان‌ها و شرکت‌ها با مشکلات زیادی همراه باشد.

اسماعیلی با بیان این مطلب که طرح یارا، اعتبار خرید کوتاه‌مدت با بهره صفر درصد و همان مساعده‌ای است که کارکنان سازمان‌ها دریافت می‌کنند، فرآیند این طرح را توضیح داد خاطرنشان کرد: «با درخواست کاربر و ارائه تضامین مورد نیاز، یاراکارت در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. کاربر با اعتبار تخصیص داده شده، می‌تواند در شبکه پذیرندگی معرفی شده خرید کرده و طی 30روز اعتبار مصرف شده را با دارا تسویه کند؛ همچنین کارت او تا 12 ماه به صورت خودکار پس از  هر بار تسویه، مجددا شارژ می‌شود.»

او با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر روش اعتبار دهی جدید و پرطرفداری در دنیا به وجود آمده که به مصرف کنندگان امکان می‌دهد از فروشندگان منتخب خرید کرده و بعد از مدتی هزینه آن را پرداخت کنند، افزود: «بررسی‌هایی روی این مدل اعتباردهی و محصول جدید انجام دادیم و روی تعدادی از سازمان‌های طرف قرارداد پیاده‌سازی کردیم که فاز اول این طرح خوشبختانه موفقیت‌آمیز بوده است.»

مدیر محصول شرکت دارا تاکید کرد: «در طرح یارا، ریسک فروش اقساطی و برخورد مستقیم با مصرف کننده از پذیرنده گرفته می‌شود و در عین حال مصرف‌کننده روش متفاوتی را برای توزیع پرداخت در بازه‌ کوتاه مدت جهت خرید و استفاده از خدمات گوناگون، بدون پرداخت هزینه‌های اضافی و بهره، تجربه می‌کند. از طرف دیگر با مدیریت پرداخت مشتریان و برعهده گرفتن مطالبات پذیرندگان، فروشندگان و ارائه‌دهندگان کالا و خدمات، دیگر نگران تسویه توسط مشتریان نیستند و این مطالبات، توسط دارا پرداخت می‌شود.»

منبع روابط عمومی دارا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.