راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شماره اول هفته‌نامه کارنگ، منتشر شد

هفته‌نامه کارنگ به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی مینا والی و سردبیری رضا جمیلی منتشر شد. این هفته‌نامه چاپی که هر هفته روزهای یکشنبه در 32 صفحه منتشر می‌شود با تاکید بر اقتصاد نوآوری به اخبار و تحولات کسب‌وکارها و شرکت‌های نوآور ایرانی و بین‌المللی می‌پردازد.

رضا جمیلی در بخشی از سرمقاله شماره یک این نشریه تاکید دارد، توسعه گفتمان نوآوری با درنظر گرفتن منافع عمومی و حمایت از کسب‌وکارهای نوآور ایرانی، یکی از اهداف کلیدی کارنگ است. جمیلی می‌گوید که کارنگ قصد دارد کمک کند ادبیات نوآوری از چارچوب‌های محدود فعلی خارج شود تا هم پاسخگوی شرکت‌های بزرگ این حوزه، هم استارت‌آپ‌ها و هم افراد نوآور باشد. به عقیده او در پی این تحول شرکت‌های بزرگ دیگر برای نوآور نامیده شدن ناچار به گنجاندن خود در قالب استارت‌آپ نخواهند بود.

سردبیر هفته‌‌نامه کارنگ حوزه‌هایی چون گردشگری و میراث فرهنگی، کشاورزی، حمل‌ونقل، نوآوری‌های مالی و بلاکچین، هنر و ادبیات، مهارت‌های مرتبط با نوآوری، زنجیره ارزش، جامعه‌شناسی نوآوری، تاریخ و حکمت نوآوری در ایران، مارکتینگ و بازاریابی، نوآوری شهری، سرمایه‌گذاری خطرپذیر و فضاهای نوآوری را به عنوان بخش‌های مختلف این هفته‌نامه معرفی کرد.

رضا قربانی مدیرمحصول کارنگ هم در یادداشتی با عنوان «کارنگ چه مسیری را دنبال می‌کند؟» تعریف این رسانه از نوآوری و کسب‌وکارهای خلاق را شرح داده و نوشته است کارنگ تلاش دارد به دور از رویکردهای مرسوم، با نگاهی حمایت‌گر اما انتقادی به تحلیل وقایع و نام‌ها و نشان‌های این بخش از اقتصاد کشور بپردازد.

برای آشنایی بیشتر با کارنگ می‌توانید به سایت این هفته‌نامه به آدرس Karangweekly.ir مراجعه یا آن را در شبکه‌های مجازی دنبال کنید.

کارنگ؛ رسانه اقتصاد نوآوری ایران؛

هر لحظه در تلگرام و اینستاگرام؛

 هر هفته یکشنبه‌ها در نسخه چاپی؛

و هر روز به‌روزرسانی سایت ما را دنبال کنید؛

برای اطلاع از چگونگی اشتراک نسخه چاپی کارنگ به سایت هفته نامه سربزنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.