راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک پاسارگاد psp برتر کشور در میزان رشد شاخص‌ تعداد و مبلغ تراکنش شد

طبق بررسی‌های صورت گرفته در خصوص سهم بازار شرکت‌های حوزه پرداخت در دو شاخص مبلغ و تعداد تراکنش در سال ۹۹، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد بالاترین میزان رشد در هر دو بازار را به نام خود ثبت کرد.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد که در سال ۱۳۸۴ به‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد به عاملیت از بانک پاسارگاد و با مسئولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک، آغاز به کارکرده است هم‌اکنون در هلدینگ فناپ فعالیت می‌کند و قصد دارد با حفظ استانداردهای بین‌المللی خدمات پرداخت الکترونیک در راستای بهبود کیفیت زندگی با توسعه راهکارهای پرداخت نوآور و هوشمند گام بردارد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگارد، گزارش‌های اقتصادی شرکت شاپرک در بازه زمانی فروردین ۹۹تا اسفند ۹۹ (مصادف با شروع همه‌گیری کرونا) نشان می‌دهد؛ این شرکت پرداختی توانسته با رشد ۳.۴۶ درصدی در بازار مبلغ تراکنش‌ها بیشترین رشد را به نام خود ثبت کند و در جایگاه نخست قرار گیرد.

در شاخص تعدادی تراکنش‌ها نیز، پرداخت الکترونیک پاسارگاد با رشدی معادل ۲.۱۰ درصد و تفاضل ۰.۰۸ با شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، موفق به کسب رتبه اول این شاخص شد.

همچنین در آبان ماه سال 99 در مؤلفه سهم مبلغی میان شرکت‌های فن‌آوا کارت و پرداخت الکترونیک پاسارگاد جا‌به‌جایی اتفاق افتاده است. پرداخت الکترونیک پاسارگاد در این ماه نسبت به ماه قبل (مهر)، رشد ۰.۲۹ درصدی را ثبت کرد و شرکت فن‌آوا را پشت سر گذاشت و در بهمن‌ماه نیز با پیشی گرفتن از آسان پرداخت پرشین در بخش مبلغ تراکنش جایگاه خود را ارتقا داد و در حال حاضر به دنبال بالا بردن جایگاه خود در میان سایر شرکت‌های پرداختی کشور است.

منبع روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.