راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سه نامزد ریاست نصر کشور برای معرفی به رئیس جمهور تعیین شدند / خروج نمایندگان نصر تهران از شورای مرکزی

نظام‌الدین خوارزمی، سید حسن هاشمی و فرشید بخشی نژاد برای ریاست نظام صنفی رایانه‌ای به رییس جمهور معرفی می‌شوند

جلسه شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور امروز برای انتخاب و معرفی سه نامزد ریاست دوره ششم این سازمان به رئیس جمهور برگزار شد.

این جلسه که بدون حضور نمایندگان تهران برگزار شد، در نتیجه نظام الدین خوارزمی از استان فارس که اکنون ریاست موقت نصر کشور را برعهده دارد و سید حسن هاشمی از خراسان رضوی به طور مساوی با 18 رای و فرشید بخشی نژاد از استان گیلان با 10 رای جایگاه اول تا سوم این رای گیری را به خود اختصاص دادند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که آزاد معروفی از استان تهران به عنوان نامزد چهارم در این انتخابات شرکت کرد که پیش از انتخابات از حضور در شورای مرکزی انصراف داده است. خبرها حاکی از آن است که آزاد معروفی، فرهاد کرم‌زاده و علیرضا عابدی‌نژاد سه عضو اصلی شورای مرکزی از استان تهران از حضور در شورای مرکزی انصراف دادند.

این سه عضو شورای مرکزی از استان تهران طی بیانیه‌‎ای عنوان کردند: «با تصمیم هیئت مدیره نصر تهران، انصراف خود را از حضور در این شورا اعلام می‌کنیم. در این بیانیه آمده است، متاسفانه عده‌ قلیلی در شورای مرکزی با تحت کنترل گرفتن کانال‌های اطلاع‌رسانی از قبل ایجاد و برنامه‌ریزی شده، به اشکال گوناگون در حال تفرقه‌افکنی و ایجاد دوقطبی‌های کاذب مخرب، در راستای رسیدن به اهداف و منافع شخصی خود هستند.»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «عملکرد شورای مرکزی تحت سیطره مرامنامه‌ای موسوم به «اتحاد برای ایران دیجیتال (آباد)» قرار گرفته است که در بدعتی جدید و خطرناک تشکیلاتی غیرقانونی ایجاد کرده است که نه تنها کنترل شورای مرکزی، بلکه کنترل هیئت مدیره‌های استانی را نیز می‌خواهد در دست بگیرد. همچنین متولیان این امر، با پیوست کردن ضمائمی تا کنون نانوشته به مرامنامه، سعی دارند تا دیگر اعضای شورا را تحت فشار قرار داده و استقلال آنها را به گروگان بگیرند.»

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: «این اطمینان را به شما می‌دهیم که هیچ ساختار و تشکیلاتی نمی‌تواند استقلال شورا و هیات مدیره‌های استانی را مصادره کرده و متولیان اقدامات اشاره شده می‌بایست پاسخگوی اعضای محترم صنف برای عملکرد خود و اثرات نامطلوب آن بر روند فعالیت سازمان و همچنین فضای کسب‌وکار باشند.»

حال مجموعه شرایط نشان می‌دهد اتفاقی که باید از زمان انتخابات شورای مرکزی رخ می‌داد و تصمیمی که از ابتدا مبنی بر عدم حضور نمایندگان تهران در انتخابات اسفندماه گرفته شده بود با تاخیری دوماهه اکنون با خروج از شورای مرکزی عملیاتی شده است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.