راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پست بانک ایران به جمع صادرکنندگان کارت اعتباری سهام عدالت پیوست

عباس معمار نژاد معاون وزیر اموراقتصادی و دارایی، اعلام کرد: «یک بانک دیگر به بانک‌های صادرکننده کارت اعتباری سهام عدالت اضافه شده‌است.»

به گزارش ایسنا، معمار نژاد ماه گذشته از مصوبه دولت مبنی بر الزام صدورکارت اعتباری سهام عدالت توسط تمامی بانک‌های کشور خبر داد. در این مصوبه تاکید شده بود: سایر بانک‌ها نیز باید مانند بانک‌های ملی و تجارت نسبت به صدور کارت اعتباری سهام عدالت تا پایان اردیبهشت ماه اقدام کنند.

طبق اعلام اخیر معمار نژاد، پست بانک ایران نیز به بانک‌های صادر کننده کارت اعتباری سهام اضافه شده است. این فرایند در این بانک مانند دو بانک ملی و تجارت به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

او در این باره تصریح کرد: «از آنجا که پست بانک شعب و دفاتر زیادی در مناطق روستایی دارد، خیلی از اقشار ضعیف که در این مناطق زندگی می‌کنند، می‌توانند کارت اعتباری سهام عدالت دریافت کنند.»

معاون وزیر اقتصاد در پایان گفت: «سایر بانک‌ها نیز با آماده شدن سیستم‌های مربوطه آن‌ها در این زمینه به مرور زمان به بانک‌های صادرکننده کارت اعتباری سهام عدالت اضافه خواهند شد.»

دریافت کارت اعتباری سهام عدالت از ۲۵ بهمن پارسال برای مشمولان این سهام فراهم شده است ودر طول این مدت فقط سه بانک ارائه‌دهنده این خدمت هستند.

منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.