راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجید شکوهی مدیرعامل جدید فن آوا کارت شد

در جلسه‌ یکشنبه ۵ اردیبهشت که با حضور اعضا هیئت‌مدیره شرکت فن آوا کارت برگزار شد، مجید شکوهی طی حکمی از سوی هیئت‌مدیره به سمت سرپرست مدیرعاملی شرکت فن آوا کارت منصوب شد. در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های بی وقفه علی سروری بر این مهم تأکید شد که مسیر طی شده یک سال گذشته مقدمه و زیرساخت مسیر توسعه و تعالی آینده پیشرو است.

به گزارش روابط عمومی گروه فن آوا، همچنین تاکید شد هیئت‌مدیره با هدف تقویت جهت‌گیری‌های توسعه بازاری و افزایش سرعت ورود به صنعت فین‌تک و نوآوری در صنعت پرداخت الکترونیک، تصمیم به تغییر و ورود به فاز دوم تحول و رشد شرکت گرفته است.

مجید شکوهی که از مدیران باتجربه صنعت پرداخت الکترونیک است دانش‌آموخته دوره دکترای مدیریت بازرگانی (MBA) دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دارای سوابقی همچون عضو هیئت‌مدیره موظف فن آوا کارت، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان و معاون بازاریابی و فروش و مشاور حقوقی و امور قراردادها، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان بوده است

شرکت فن آوا کارت (سهامی عام)، با هدف «ارائه خدمات ایمن، مؤثر، ارزان و در جهت توسعه ابزارهای پرداخت» در سال ۱۳۸۲ به عنوان عضوی از گروه بزرگ فن آوا (سهامی عام) تأسیس شد. این شرکت پس از دریافت مجوز PSP از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را با صدور کارت‌های اعتباری آغاز و در سال ۱۳۸۸ به همکاری با بانک‌ها در زمینه تأمین، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان در سطح کشور پرداخته و هم‌اکنون سهم قابل‌توجهی در صنعت پرداخت کشور دارد.

منبع روابط عمومی گروه فن آوا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.