راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

عباسی‌آرند: ایرانسل به‌دنبال برقراری ارتباط همه‌جانبه دیجیتال بین مردم است

بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، روز دوشنبه، ۲۳ فروردین ۱۴۰۰، در مراسم آنلاین چهاردهمین گردهمایی مدیران ایرانسل، ضمن صحبت در خصوص چالش‌ها و دستاوردهای گذشته و همچنین برنامه‌های آیندۀ این اپراتور دیجیتال در پیگیری استراتژی‌ها و اهداف جدید با تکیه‌بر توان بومی، حمایت از تولیدات داخلی و شرکت‌های ایرانی فعال در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات را یکی از راهبردهای اصلی ایرانسل در افق پیش‌رو برشمرد و بر گسترش و تقویت این روند، تأکید کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی ایرانسل، عباسی آرند با اشاره به این‌که از اواخر سال ۲۰۱۹، همه‌گیری ویروس کرونا چالش‌های بی‌سابقه‌‎ای را به همراه آورده که چهره و ماهیت همۀ مشاغل در سراسر جهان را متحول کرده است، بیان کرد: «ایرانسل به‌عنوان یک اپراتور دیجیتال، به عملکرد خود در زمینۀ نوآوری و انعطاف‌پذیری افتخار می‌کند، اما همچنان بحث در مورد موانع موجودِ ناشی از این عارضه مداوم، از اهمیت بسزایی برخوردار است.»

به گفته او، ‌ایرانسل عملکرد بسیار خوبی در مقابله با تهدیدات جدی صنایع مخابراتی جهان در دوران کرونا مانند اطمینان از حُسن نگهداری و در دسترس بودن زیرساخت‌ها، طراحی مجدد هدف‌گذاری مدیریت منابع انسانی، بهبود کارایی سرمایه‌گذاری و بازدهی شبکه، بهره‌برداری از تغییر ساختار بازار و انطباق با چشم‌انداز در حال تغییر حقوقی، داشته است.

عباسی‌آرند، راه‌اندازی شبکه ۵G برای اولین‌بار در ایران در شهرهای تهران، شیراز، کیش و مشهد و ثبت بالاترین رکورد سرعت در شبکه کاربردی و واقعی ۵G، افتتاح مرکز دادۀ بزرگ ایرانسل در غرب تهران توسط رئیس‌جمهور، بالاترین پوشش اینترنت پرسرعت همراه روستایی در کشور و دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کننده برای هفتمین سال متوالی را از دستاورد‌های ایرانسل در سال ۱۳۹۹ خواند.

مدیرعامل ایرانسل اضافه کرد: «آغاز فعالیت‌های مطالعاتی برای پیشتازی در ارائه ۶G در ایران، هوشمندسازی فرایندهای ارتباط با مشتریان، ۱۳.۳ میلیون کاربر فعال در اپلیکیشن ایرانسل من، دستیابی به رتبۀ نخست بین شرکت‌های گروه MTN در سال ۲۰۲۰، حمایت از ششمین دورۀ الکام استارز با هدف اطمینان از توسعۀ نوآوری در اکوسیستم دیجیتال، تأسیس مرکز توسعه شغلی ایرانسل با هدف آماده‌سازی ذهن جوان ایرانی در مسیر اشتغال حرفه‌ای، توسعۀ همه‌جانبۀ ایرانسل‌لبز در دومین سال فعالیت، راه‌اندازی مرکز تعمیرات فنی ایرانسل و نیز دریافت گواهینامۀ بین‌المللی برای انطباق مرکز داده ایرانسل با استانداردهای جهانی از دیگر نمونه‌های عملکرد مثبت ایرانسل در سال ۱۳۹۹ است.»

او در پایان اظهار کرد: «ایرانسل به دنبال برقراری ارتباط همه‌جانبۀ دیجیتال بین مردم است؛ به همین دلیل با تدوین استراتژی جامع پنج‌ساله خود با عنوان آرمان ۲۰۲۵، در آینده نیز که احتمالاً اپراتورهای ارتباطی دیگری در کنار ایرانسل، وارد فضای اپراتور دیجیتال شوند، به دنبال حفظ جایگاه خود به‌عنوان برترین اپراتور دیجیتال ایران در قلب استراتژی خود است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.