راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره حمایت بانک سامان از والیبال ایران

[رضا قربانی | راه پرداخت]

این روزها والیبال ایران در اوج آسمان است. این روزها مردم ایران فرصت دیگری برای زندگی و هیجان پیدا کرده‌اند. آنها دریافته‌اند که به جز فوتبال هم راه‌های دیگری برای زندگی هست. والیبال یکی از این راه‌هاست و چقدر این راه دیر کشف شد. اما خوب شد که کشف شد. آن هم در کنار مردی مانند ولاسکو که فرای والیبال می‌توان او را مشاهده کرده. چهره آرام‌بخش او و استقامت و روحیه بخش بودنش در اوج مشکلات تیم مثال زدنی است.

حضور والیبال اما باعث شد برخی به تبلیغات روی لباس‌های بازیکنان والیبال توجه کنند. تبلیغاتی که مربوط به بانک سامان است. بانک سامان در این سال‌ها بسیار تلاش کرده که نسبت به بانک‌های دیگر متمایز و نه متفاوت باشد. بانک سامان با تبلیغات محیطی متفاوت، بازطراحی هویت بصری سازمانی، دکور و حتی تعداد شعبه‌های اندکش در بین بانک‌های ایرانی متمایز است. هر چند که برخی می‌گویند این بانک در کیفیت سرویس‌هایی که می‌دهد به قوت گذشته نیست، اما هنوز هم بانک سامان یک سر و گردن از بسیاری از بانک‌های ایرانی بالاتر است.

انتخاب مناسب تیم والیبال ایران، که البته مقارن با درخشش این تیم در سطح جهان شد، نشان از انتخاب درست کانال تبلیغ توسط مدیران بانک سامان دارد. والیبال در رشته‌های ورزشی رشته‌ای متمایز است. بانکی هم که می‌خواهد نشان دهد متمایز است، باید به سراغ ورزش متمایز برود. شنیده شده که در مجمع عمومی عادی سالانه بانک پاسارگاد که روز دوشنبه ۱۷ تیرماه برگزارشد، در پاسخ به پرسش سهام‌داری درخصوص فعالیت‌های تبلیغاتی این بانک گفته است که این روزها شاهد هستیم که بانک سامان در اقدام شایسته‌ای از تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی حمایت کرده است که این اقدام نیز در راستای مسنولیت اجتماعی این بانک بوده و شایسته قدردانی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.